Kyllä mie sopassa ja kastikkeessa tykkään :ashamed:.tolla blööllä on vaan kulttimaine, ei kai siitä kukaan oikeesti tykkää
siis ruokana...
Kyllä mie sopassa ja kastikkeessa tykkään :ashamed:.tolla blööllä on vaan kulttimaine, ei kai siitä kukaan oikeesti tykkää
siis ruokana...
On se turhan jauhonen, en tiä oliko ennen..tolla blööllä on vaan kulttimaine, ei kai siitä kukaan oikeesti tykkää
siis ruokana...
No mä en koskaan tekis makkarasoppaa tai -kastiketta, kun nakeista tulee parempaa :xmas:.Nakkisoppa ja kastike on sit eri juttu ku makkarasoppa ja kastike
siinä oli ennen vielä vähemmän lihaaOn se turhan jauhonen, en tiä oliko ennen..
näin mää vähän arvelinkinTämän sanominen on ehkä virhe, mutta kengurumakkara on oikeesti aika sitkeetä
No varmasti . Siis on hyvää.Tämän sanominen on ehkä virhe, mutta kengurumakkara on oikeesti aika hyvää
No mä en koskaan tekis makkarasoppaa tai -kastiketta, kun nakeista tulee parempaa :xmas:.
Ei kannata varmana maistaa enää ikinä, menee lapsuusmuistot pilalle. Uunimakkaraa, juustoa ja kuivattuja luumuja oli ihan herkkuruokasiinä oli ennen vielä vähemmän lihaa
Eläs nyt, se on oikein valmistettuna hyvinki mehevää.näin mää vähän arvelinkin
HY tinku ja makkarauniaNukkumaan! Hyvää yötä makkarat ja piirakat :kiss:
Kolmas olin minä!!!Kolme ekaa tämän kommentin tykkääjää saa mun pärstän postilaatikkoonsa
t. tylsistynyt huomiohuora
Ai niinku et sulloiski nyt pikku-pate?Mää peruuttaisin neljä vuotta, ja hässisin postimiestä.
Mää peruuttaisin neljä vuotta, ja hässisin postimiestä.
Eikä ollu vaan kirahvi!Kolmas olin minä!!!
:hug: :hug:Mä muuttaisin sen illan jollon pikkuveljen kanssa tapeltiin isosti ja se ärsytti mut siihen pisteeseen että raivosin sille pää punasena todella rumin sana kääntein, ja lopuks sanoin kunpa sitä ei olis syntynytkään.
Uudelleen eläen menisin sen viereen ja kysyisin mikä sillä on hätänä, ja kertoisin että mulle voi puhua mistä vaan. Sit sanoisin että rakastan sitä vaikka tapahtuis mitä. ja pitäisin sen kädestä niin kauan että poika nukkuu, niinkun me tehtiin pieninä kun joku asia suretti.
Kiitti, nyt tulee poru.
No voi hitto, liki liippas ainakin.Eikä ollu vaan kirahvi!
Oijjoi.Mä muuttaisin sen illan jollon pikkuveljen kanssa tapeltiin isosti ja se ärsytti mut siihen pisteeseen että raivosin sille pää punasena todella rumin sana kääntein, ja lopuks sanoin kunpa sitä ei olis syntynytkään.
Uudelleen eläen menisin sen viereen ja kysyisin mikä sillä on hätänä, ja kertoisin että mulle voi puhua mistä vaan. Sit sanoisin että rakastan sitä vaikka tapahtuis mitä. ja pitäisin sen kädestä niin kauan että poika nukkuu, niinkun me tehtiin pieninä kun joku asia suretti.
Kiitti, nyt tulee poru.
Epäreiluu |O. Miun kone meni juntturaan ja mie en ehtinyt mukaan :snotty:.Kolme ekaa tämän kommentin tykkääjää saa mun pärstän postilaatikkoonsa
t. tylsistynyt huomiohuora
Tuli vaan mieleen:Ei kannata varmana maistaa enää ikinä, menee lapsuusmuistot pilalle. Uunimakkaraa, juustoa ja kuivattuja luumuja oli ihan herkkuruoka