Oonko sinusta läski? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Peppi.
  • Ensimmäinen viesti
Outlet harmaana
Sellainen 10 kg voisit helposti pudottaa ja treneenata keskivartalon lihakset kuntoon. Aikamoinen määrä fläsää on. Ei sillä ole mitään merkitystä sen kanssa onko "läski" kuinka paljon rasvaa muualla on, jos keskivartaloss sitä on reippaasti liikaa.

Tjaah
Sellainen 10 kg voisit helposti pudottaa ja treneenata keskivartalon lihakset kuntoon. Aikamoinen määrä fläsää on. Ei sillä ole mitään merkitystä sen kanssa onko "läski" kuinka paljon rasvaa muualla on, jos keskivartaloss sitä on reippaasti liikaa.
Oikeastaan sillä on kyllä sikäli merkitystä, että jos se on tuolla tavalla keskivartalossa, niin on luultavasti alkava rasvamaksa. Ei se mitään auta, vaikka olis vaatteet päällä kuinka solakan näköinen. Kuvan perusteella vyötärö on jotakuinkin 90 cm mikä naisella on ei ei.

Smoke
[QUOTE="Samu";30474463]Hyi helvetti kun on rumia kommentteja. Et näytä läskiltä, etkä siltä että olisit raskaana. Hyvä on:)[/QUOTE]

Suosittelen silmälääkäriä sinulle.
Läski on silloin jos vatsan huomaa.

fdsa
Oikeastaan sillä on kyllä sikäli merkitystä, että jos se on tuolla tavalla keskivartalossa, niin on luultavasti alkava rasvamaksa. Ei se mitään auta, vaikka olis vaatteet päällä kuinka solakan näköinen. Kuvan perusteella vyötärö on jotakuinkin 90 cm mikä naisella on ei ei.
Me ei varmaan katsottu samoja kuvia.

Löysältä näyttää, ei läskiltä. Hoikemmalta kuin minä, minulla vyötärön ympärys 74. Ylimääräistä rasvaakaan ei mitän hirveitä määriä ole.

sanoisin...
Sanoisin että hieman pyöreä/pullukka, mutta ei nyt mikään läski sentäs! Ehkä reisissä mitä kuvista näkyy ja mahassa on vähän pyöreyttä, mutta muuten vaikutat ihan normaalipainoiselta. Maha tosiaan näyttää siltä että sielä asuisi joku.

endis
Täysin normaalipainoinen ja terveellä ihonalaisella rasvalla varustettu. Aika moni menee siihen halpaan, että lihavuus olisi haitallista, koska tosiaisassa vain sisäinen (viskeraalinen) rasva on se vaarallinen rasva. Toisin sanoen, laihalla voi olla enemmän viskeraalista rasvaa kuin lihavalla.

"Hmm"
Ap on joko raskaana ja hoikka tai sitten vaan on nuo vattalihakset retukunnossa. Jos vatta on tuollanen normaalisti ei-raskaana niin sitä sisäelinrasvaa löytynee reippaasti ja se on huono juttu. Eli jos ei pysty tuosta vattaa vetäsemään paljoakaan sisään niin kova rasva siellä vastaan pistää. ;) Löysillä vattalihaksilla voi vetästä napaa selkärankaa kohti kuitenkin.. Oluella yleensä ihmiset saa tuollaisen aikaseks. Namit menee kylkiin ja makkaraks mahaan ja se on sitä ns.parempaa rasvaa.

Tuo kuva on hyvä osoitus ettei se hoikkuus mitään auta jos on täynnä sisäelinrasvaa tai ei viitsi hiukan vattalihaksiaan treenata. :) Mut provokompahan tää kuitenkin on.. joku hoikkis raskaana haluaa vängätä.

"haloo"
Siis onko nää kommenttien antajat tosissaan, nyt kysyttiin olenko läski, eikä olenko fitnessmalli...et ole läski,mutta luultavasti pyöreämpi kuin aikaisemmin koska tälläistä kysyt. Maha pömpöttää niin kuin todella monella naisella. Kiinnostaisi todellakin tietää millasia laihoja ja treenattoja kroppia tällä palstalla on kun on varaa kommentoida ja tehdä vielä oikein diagnoosit päälle.
Ap. pudota muutama kilo niin ei oo sellanen ähky olo mikä usein on kun lihoo hieman totutusta. Hyvä oot noinkin, mutta itses takia vaan.

Peppi.
Noniin tulen nyt vähän vastailemaan..

Eli ikinä en oo vielä ollu raskaana tai synnyttäny! :O Pituus on n. 160-163cm, paino n. 60-64kg. En voi varmaksi sanoa, kun en oo mitannu vähään aikaan, mutta tuollasta lukemaa näytti ainakin viimeks. Mitään alkoholia en oo juonu 4vuoteen. Yleensä syön tummaa leipää, eli ruisleipää, ei mene mitään vaaleita pullamössöleipiä tai pullaa ylipäätään, hyi mä inhoon sitä!. Rasvamaksa, hui kamala.. Mistä se tulee?? Mitään lihaksia en erityisesti treenaa. Lenkillä käyn ulkona päivittäin, se on yleensä pidempi tai lyhyempi normaali kävelylenkki. Ei siis mitään juoksemista yms, välillä kyllä kävelen reippaammin ja hiki tulee pintaan... Tahallani en mitään vatsaa pullista ulos, normaalisti se näyttää tolta. Löysyyttä myös ihmettelen, koska olen vasta 19-vuotias... Joskus ylä-asteella olin samanpitunen ja painoin 50-53kg.. Pojat/miehet haukkuu minua nykyään läskiksi ja en ole kuulemma enää niin haluttava mitä ylä-asteella. En tiedä mitä on tapahtunut.

Peppi.
Ja sit kun joku kysy, et oonko mä muuten pienikokonen... Niin joo, kyllä mä aika pienikokonen ja hento muuten olen. En mitenkään sellanen kauheen raavas oo kuitenkaan ruumiinrakenteeltani..

Mut tossa vatsassa on nyt tollasta löllöä.. samoin kun reisissä ja ehkä vähän kaikkialla kropassa, poskia myöten..

endis
Mainitsemasi IRL fakta poikein haukkumisesta on tosi huolestuttava ilmiö. Olen havaitsevani alle 30v naisissa todella paljon "mielenvikaisuutta" seksuaalisessa käyttäytymisessä, lähinnä ääripäiden lisääntymisenä. Ennen oli sentään moraali kohdillaan, mutta nykyisin saa haukkua kaikkia muita paitsi homoja ja lesboja.

Noin nuorella ihmisellä ei kehon biologia ole vielä täysin kehittynyt. On täysin normaalia, että alle 25v on vielä "lapsenomaista" pyöreyttä. Mielestäni terveimmän olon saat itsellesi kun opettelet hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Mikäli joku sinua moittii, pohdi, millainen reikä haukkujalla on päässä.

Ihmiset saisivat opetella tämän Platonin mietelauseen ulkoa: "Vaikka oletkin joutunut toteamaan, että hän ei ole hyvä eikä kaunis, älä silti luule, että hänen on oltava ruma ja paha."

Yhteistyössä