L
"larissa"
Vieras
Vaatteet on halpoja, koska ne on ehkä valmistettu kehitysmaassa huonoissa työolosuhteissa, pikkupalkalla, lapsityövoimalla... Jos niiden ostamista välttää, niin mitä tapahtuu näille ihmisille, jotka niitä valmistavat jos elinkeino loppuu? Nythän näihin työoloihin on vähän puututtu, palkkoja nostettu ym.
Ostatteko itse näitä vaatteita? Vältättekö ostamista? Onko varaa olla ostamatta?
Ostatteko itse näitä vaatteita? Vältättekö ostamista? Onko varaa olla ostamatta?