(Rotu)Kissankasvattajat hoi! Kissan ruokinnasta kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vier@s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vier@s

Vieras
Onko olemassa jollain "merkillä" kuivamuonaa, jossa on sekä "karvapallojen esto" + että se on vielä tarkoitettu steriloidulle kissalle? Eli molemmat "ominaisuudet" samassa paketissa. Jos ei ole, niin saako sitten laittaa molemmilla ominaisuuksilla "varustettua" ruokaa sekaisin samaan kuppiin? Vai onko siitä jotenkin haittaa? Vai jatkaa syöttämistä vuorotellen? Meillä siis 5v ragdoll kolli, joka tullut "kodinvaihtajana" meille kesällä. Söi edellisessä kodissa kaupan papanoita, mutta meillä siirtyi eläinkaupan muonaan ja olen ostanut royal caninia.

Meillä on kissakatraalla laaja valikoima Royalin eri kuivamuonia tarjolla, roturuuasta Indooriin. Itse en sekoittele vaan jokaista on eri kupissa, toki sekoittaminenkin on sallittua ;) Pikaguuglauksella löytyi: Royal Canin Indoor Long Hair - oletko kokeillut? Koska on tarkoitettu sisäkissoille niin voisi kuvitella ettei ole kovin raskasta (lihottavaa) ruokaa.

Onko olemassa jollain "merkillä" kuivamuonaa, jossa on sekä "karvapallojen esto" + että se on vielä tarkoitettu steriloidulle kissalle? Eli molemmat "ominaisuudet" samassa paketissa. Jos ei ole, niin saako sitten laittaa molemmilla ominaisuuksilla "varustettua" ruokaa sekaisin samaan kuppiin? Vai onko siitä jotenkin haittaa? Vai jatkaa syöttämistä vuorotellen? Meillä siis 5v ragdoll kolli, joka tullut "kodinvaihtajana" meille kesällä. Söi edellisessä kodissa kaupan papanoita, mutta meillä siirtyi eläinkaupan muonaan ja olen ostanut royal caninia.

No hyvänen aika sentään: laita öljyä kissanruuan sekaan niin karvapallot tulevat ulos eikä tarvitse ostaa kalliita erikoisruokia. Luulevatko ihmiset tosiaan että ne olisivat parempia kuin itsetehty ruoka? Se on palkästään rahanhaaskausta jolla rikastutatte jo ennestään hyvin toimeentulevia yrityksiä. Kysyt että "saako" laittaa... johon ainoa oikea vastaus on että voit päättää siitä ihan itse.

Yhteistyössä