The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!
Nyt oon ihan oikeasti hereillä enkä aatellu mennä takas nukkumaan.

Hei huomena on jo perjantai!
Mulle sillä ei niin väliä mutta arjen raskaan raatajille loppusuora tsemitykset! :D

Kahvia --->

• Tykkää
Reactions: 9MM
Mulla pitää lähtä käymään jossain raskaus terveydentarkastus mikäliessä. Saa kirjoittaa kuurin tähän inuiittiin kun nehän kautta mönkii semmoista mönjää että heikompaa heikottais.. Sitten mä tarvii. Tujuinta närästyslääkettä mitä on. En jaksa enää joka ruokaa niellä kymmenen kertaa uudestaan kun se potkii ulos.. :x
Ja mun mahaa repii, kait jotain liitoskipuja. Päähän koskee ja nukuttaa, nukuttaa, nukuttaa...

Oon niin nuorekas ja kauniskin että multa kysellään jatkuvaan onko tää ensimmäinen vauva. Johon vastaan että tämä on EHDOTTOMASTI viimeinen!! Mä en ikinä tajua miten tähän paskaan (raskauteen) haksahtaa uudestaan kun on kerran tai kaksi kärsinyt.... |O

Että ahistaa tuo kuopuksen koulumatka. Siinä on kaks tienylitystä, etenkin tuolla toisella tiellä autot ajaa välillä niin kovaa..siinä kun on ammattikoulu varrella niin ne siinä vissiin rallaa.
Oon sanonu ja varotellu että muistais kattoa kunnolla ennen ku ylittää mut mistä sen tietää. Ja muutenkin, vaikkei tuo matka hirmu pitkä ole niin silti..
I feel u!:hug:

Toi on mullakin usein mielessä, vaikka vaikuttavat tarkkaavaisilta.
Sitä kyhäilee mielessään erilaisia kauhukuvia, missä tuo tarkkavaisuus saattas herpaantua. Ei sais! Se on vaan luotettava.
Voiphan sitä aina reenailla kun ootte kävelyllä, sekin antaa äipälle varmuutta, kun omin silmin näkee että sujuu.
Onneksi koulussakin kertaavat noita liikenteeseen liittyviä!

Ruutis sanokin noista heijastimista.
Ostin kaupasta sellaisia pesunkestäviä tarraheijastimia lisäks, kun näytti että
nuorimman takissa ei oo niitä nimekskään.

Täällä on ihan hullu liilennekulttuuri. Siis ihan valehtelematta suurin osa autoilijoista painaa kaasua lähestyessään suojatietä, ettei vahingossakaan tarvis pysähtyä. Eilen seisoin heijastimineni suojatien edessä ja 10!!!! autoa kiihdytti suojatielle tullessaan. Mä pääsin yli vasta ko ruuhka helpotti. Aika järkyttävää. Onneks puolikkaan ei tartte vielä hyvään toviin kulkea yksin tuolla liikenteessä.

9MM
Täällä on ihan hullu liilennekulttuuri. Siis ihan valehtelematta suurin osa autoilijoista painaa kaasua lähestyessään suojatietä, ettei vahingossakaan tarvis pysähtyä. Eilen seisoin heijastimineni suojatien edessä ja 10!!!! autoa kiihdytti suojatielle tullessaan. Mä pääsin yli vasta ko ruuhka helpotti. Aika järkyttävää. Onneks puolikkaan ei tartte vielä hyvään toviin kulkea yksin tuolla liikenteessä.
otetaanmpa puna kynä käteen ja kirjotusvirheet korjaillaan :) kuullostaa ihan tän kylän autoilioille. just ennen risteystä painetaan kaasu pohjaan sit viellä sellasilla pikku teillä ajetaan satasta ja vaan että äkkiä alta pois ei kannata myöskään valoihin luottaa vaan omiin silmiin aina katonkin pitkää nettä ei tuu autoi päin monasti tullaan päin muuten.

No ompa outoa.
Pitäiskö sun rohkeesti vaan mennä yli? Kyllä ne pysähtyy.

Asennevammat liikenteeessä on ihan järkyttäviä...
Idiootit ei ymmärrä että siinä on ihmishenget kyseessä kun törttöillään.

Ei ole edes pitkä aika kun taajamassa, normi tie, yksi kaista molempiin suuntiin, pysähdyin antamaan suojatielle tuleville alakoululaisille tietä.
Takaa tuli joku vatiaivoisuuden multihuipentuma ja OHITTI mut vastaantulevien puolelta nappi laudassa (ja ilmeisesti otsassa)!
Muksut ei onneks kerenneet niin pitkälle kävellä, ois tullut rumaa jälkeä :(
Se oli oikeasti niin lähellä että pahaa tekee vieläkin...

Sen verran järkytyin että pääsi itku,
ja jessus että ne muksutkin säikähti!
Toivon vaan että tää kyseinen mulkero huomas lapset ohittaessaan ja turautti vähintäänki paskat housuun säikähdyksestä! |O

Varsinkin täällä pikkukylässä on niin paljon välinpitämättömyyttä ettei tosikaan.
Onhan sitä tuolla kaupungissakin, muttei ihan niin villin lännen meiningillä mennä kun täällä...

No ompa outoa.
Pitäiskö sun rohkeesti vaan mennä yli? Kyllä ne pysähtyy.
Se on aina arvioitava uskaltaako mennä. Eilen yliin rohkeasti ja auto hidasti, mutta se mulkku kiihdytti ennen kuin olin päässyt edes kävelytielle takasin :kieh: Ompelen kohta takkini selkään heijastinkankaalla keskisormen kuvan, varustettuna tekstillä että "ei tartte päälle ajaa saatana."

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Asennevammat liikenteeessä on ihan järkyttäviä...
Idiootit ei ymmärrä että siinä on ihmishenget kyseessä kun törttöillään.

Ei ole edes pitkä aika kun taajamassa, normi tie, yksi kaista molempiin suuntiin, pysähdyin antamaan suojatielle tuleville alakoululaisille tietä.
Takaa tuli joku vatiaivoisuuden multihuipentuma ja OHITTI mut vastaantulevien puolelta nappi laudassa (ja ilmeisesti otsassa)!
Muksut ei onneks kerenneet niin pitkälle kävellä, ois tullut rumaa jälkeä :(
Se oli oikeasti niin lähellä että pahaa tekee vieläkin...

Sen verran järkytyin että pääsi itku,
ja jessus että ne muksutkin säikähti!
Toivon vaan että tää kyseinen mulkero huomas lapset ohittaessaan ja turautti vähintäänki paskat housuun säikähdyksestä! |O

Varsinkin täällä pikkukylässä on niin paljon välinpitämättömyyttä ettei tosikaan.
Onhan sitä tuolla kaupungissakin, muttei ihan niin villin lännen meiningillä mennä kun täällä...
Voi himpatti, paha tilanne.: /
Kaikenlaisia uuvatteja!

Vaaratilanne saattaa syntyä myös kun on kaksi etenevää kaistaa.
Toinen auto pysähtyy ja toinen ei.

Kyllä noissa saa aina kuikuilla, mutta ihmeen hyvin se auto on pysähtynyt, kiihdytyksistä huolimatta, kun on
astuttu suojatielle.

Baltian maissa en varmaan päästäis lasta kulkemaan yksin kouluun.
Siellä liikenne on ihan hullua.

Mä jäin rovanienemellä asuessa kerran auton alle suojatietä ylittäessäni. Auto pysähtyi, sen takaa (kaksi kaistaa samaan suuntaan) tuleva auto ei. Mä hoksasin sen auton ja lähdin juoksemaan. Mutta tää auto ei ehtinyt jarruttaa ja keksi väistää mua kävelytielle. Eli just sinne mihin olin juoksemassa, ja tuli sitten päin.

Luojan kiitos ei käynyt mitään ja selvisin mustelmittakin, mutta pikkusen jännitti ton jälkeen ylittää tietä.

Mä jäin rovanienemellä asuessa kerran auton alle suojatietä ylittäessäni. Auto pysähtyi, sen takaa (kaksi kaistaa samaan suuntaan) tuleva auto ei. Mä hoksasin sen auton ja lähdin juoksemaan. Mutta tää auto ei ehtinyt jarruttaa ja keksi väistää mua kävelytielle. Eli just sinne mihin olin juoksemassa, ja tuli sitten päin.

Luojan kiitos ei käynyt mitään ja selvisin mustelmittakin, mutta pikkusen jännitti ton jälkeen ylittää tietä.
No kyllähän tuon ymmärtää, että jänskättää, tuollaisen tilanteen jlk.
Kyllä autoilijat sais ottaa paremmin jalankulkijat huomioon.

Täällä on aika paljon väkerrelty hidastetöyssyjä.
Mun mielestä ne on käteviä ja luovat helpotusta mielellekin, kun lapset tuolla liikenteessä seikkailee.

(kun ei ole enää madallettua autoa, ennen ne oli tietty saatanasta)

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä