Kalliita sanoja.eipä käy kateeksi
jos miesten pitäs olla tiinennä ja synnyttää niin ihmiskunta kuolis sukupuuttoon
Pohjatyöt pitää tehdä kunnolla. Muutoin ei viimeistelystä tule mitään.Ruutis puhuu asiaa,
onneks kakslahkeiset saa näyttää hyötynsä edes siinä alulle panossa :heart:
I feel u!:hug:Että ahistaa tuo kuopuksen koulumatka. Siinä on kaks tienylitystä, etenkin tuolla toisella tiellä autot ajaa välillä niin kovaa..siinä kun on ammattikoulu varrella niin ne siinä vissiin rallaa.
Oon sanonu ja varotellu että muistais kattoa kunnolla ennen ku ylittää mut mistä sen tietää. Ja muutenkin, vaikkei tuo matka hirmu pitkä ole niin silti..
otetaanmpa puna kynä käteen ja kirjotusvirheet korjaillaan kuullostaa ihan tän kylän autoilioille. just ennen risteystä painetaan kaasu pohjaan sit viellä sellasilla pikku teillä ajetaan satasta ja vaan että äkkiä alta pois ei kannata myöskään valoihin luottaa vaan omiin silmiin aina katonkin pitkää nettä ei tuu autoi päin monasti tullaan päin muuten.Täällä on ihan hullu liilennekulttuuri. Siis ihan valehtelematta suurin osa autoilijoista painaa kaasua lähestyessään suojatietä, ettei vahingossakaan tarvis pysähtyä. Eilen seisoin heijastimineni suojatien edessä ja 10!!!! autoa kiihdytti suojatielle tullessaan. Mä pääsin yli vasta ko ruuhka helpotti. Aika järkyttävää. Onneks puolikkaan ei tartte vielä hyvään toviin kulkea yksin tuolla liikenteessä.
No ompa outoa.Täällä on ihan hullu liilennekulttuuri. Siis ihan valehtelematta suurin osa autoilijoista painaa kaasua lähestyessään suojatietä, ettei vahingossakaan tarvis pysähtyä. Eilen seisoin heijastimineni suojatien edessä ja 10!!!! autoa kiihdytti suojatielle tullessaan. Mä pääsin yli vasta ko ruuhka helpotti. Aika järkyttävää. Onneks puolikkaan ei tartte vielä hyvään toviin kulkea yksin tuolla liikenteessä.
Se on aina arvioitava uskaltaako mennä. Eilen yliin rohkeasti ja auto hidasti, mutta se mulkku kiihdytti ennen kuin olin päässyt edes kävelytielle takasin :kieh: Ompelen kohta takkini selkään heijastinkankaalla keskisormen kuvan, varustettuna tekstillä että "ei tartte päälle ajaa saatana."No ompa outoa.
Pitäiskö sun rohkeesti vaan mennä yli? Kyllä ne pysähtyy.
Voi himpatti, paha tilanne.: /Asennevammat liikenteeessä on ihan järkyttäviä...
Idiootit ei ymmärrä että siinä on ihmishenget kyseessä kun törttöillään.
Ei ole edes pitkä aika kun taajamassa, normi tie, yksi kaista molempiin suuntiin, pysähdyin antamaan suojatielle tuleville alakoululaisille tietä.
Takaa tuli joku vatiaivoisuuden multihuipentuma ja OHITTI mut vastaantulevien puolelta nappi laudassa (ja ilmeisesti otsassa)!
Muksut ei onneks kerenneet niin pitkälle kävellä, ois tullut rumaa jälkeä
Se oli oikeasti niin lähellä että pahaa tekee vieläkin...
Sen verran järkytyin että pääsi itku,
ja jessus että ne muksutkin säikähti!
Toivon vaan että tää kyseinen mulkero huomas lapset ohittaessaan ja turautti vähintäänki paskat housuun säikähdyksestä! |O
Varsinkin täällä pikkukylässä on niin paljon välinpitämättömyyttä ettei tosikaan.
Onhan sitä tuolla kaupungissakin, muttei ihan niin villin lännen meiningillä mennä kun täällä...
Ja muutama musu taskuun.Se on aina arvioitava uskaltaako mennä. Eilen yliin rohkeasti ja auto hidasti, mutta se mulkku kiihdytti ennen kuin olin päässyt edes kävelytielle takasin :kieh: Ompelen kohta takkini selkään heijastinkankaalla keskisormen kuvan, varustettuna tekstillä että "ei tartte päälle ajaa saatana."
Musu?Ja muutama musu taskuun.
No kyllähän tuon ymmärtää, että jänskättää, tuollaisen tilanteen jlk.Mä jäin rovanienemellä asuessa kerran auton alle suojatietä ylittäessäni. Auto pysähtyi, sen takaa (kaksi kaistaa samaan suuntaan) tuleva auto ei. Mä hoksasin sen auton ja lähdin juoksemaan. Mutta tää auto ei ehtinyt jarruttaa ja keksi väistää mua kävelytielle. Eli just sinne mihin olin juoksemassa, ja tuli sitten päin.
Luojan kiitos ei käynyt mitään ja selvisin mustelmittakin, mutta pikkusen jännitti ton jälkeen ylittää tietä.
Mää näyttelen keskaria ainoastan auton ratista mutta vain niille törttöileville kanssa-autoilijoille.meitsille kahvi on käynn ysama homma kaksuuntasella auto tööttäs mut pyörän selästä jonkun matkaa etiäppäin täällä mä näytänkin törttö autoilioille kesaria liikentees.
oo mun äitille sukuu mut pari läheltä piti tilanetta niin keskisormi on noussu pystyyn ja näyttäny sitää siihe nikkunaan kun vierestä menee vaikka skidi ollu mukana onneks skidi ei oo alkanu heilutella keskariaMää näyttelen keskaria ainoastan auton ratista mutta vain niille törttöileville kanssa-autoilijoille.