Keskivertoa yritin mutta priimaa pukkaa. Ei vaan oikeesti oon samaa mieltä. Tulis vaan suorituspaineita jos toinen ois joku ihmetapausKeskiverto on hyvä.
Keskivertoa yritin mutta priimaa pukkaa. Ei vaan oikeesti oon samaa mieltä. Tulis vaan suorituspaineita jos toinen ois joku ihmetapausKeskiverto on hyvä.
Höh mun salakirjoitus ei onnistunu ku jäi sulut näkyviin
Mun taas on vaikea tavata ketään joka vetäis lähellekään vertoja mun loistokkuudelle. Nyt jouduin tyytymään vaan tommoseen rikkaaseen ja komeeseen jagge-mieheen.Keskivertoa yritin mutta priimaa pukkaa. Ei vaan oikeesti oon samaa mieltä. Tulis vaan suorituspaineita jos toinen ois joku ihmetapaus
Ei sillä olis sinkkukaveriaMun taas on vaikea tavata ketään joka vetäis lähellekään vertoja mun loistokkuudelle. Nyt jouduin tyytymään vaan tommoseen rikkaaseen ja komeeseen jagge-mieheen.
sulla ne on kummiski prioriteetit kohillaanMun taas on vaikea tavata ketään joka vetäis lähellekään vertoja mun loistokkuudelle. Nyt jouduin tyytymään vaan tommoseen rikkaaseen ja komeeseen jagge-mieheen.
Ei hajuakaan, en mä oo sen kavereita tavannut. Paitsi sen venäläisen työmiehen, hauska sälliEi sillä olis sinkkukaveria
You know mesulla ne on kummiski prioriteetit kohillaan
Aina täytyy kysyä ihan vaan siltä varalta et jos oliskin niin sit voi kertoo et tuntee yhen kivan sinkkutytönEi hajuakaan, en mä oo sen kavereita tavannut. Paitsi sen venäläisen työmiehen, hauska sälli
Aijjai!:|Nyt on narttulassa semmonen tilanne että katsotaan kuinka paljon ihminen kestää ja kasataanko ihmiselle enemmän kuin jaksaa kantaa. Pää hajoo.
Muutatko sit tänne jos kysyn?Aina täytyy kysyä ihan vaan siltä varalta et jos oliskin niin sit voi kertoo et tuntee yhen kivan sinkkutytön
:hug:Viimesen kolmen päivän saldo: ystävä kuoli. Toisen ystävän siippa lähti lätkimään. Ihan puskista ja ilman ennakkovaroitusta. Ukkokulta saattaa joutua käsileikkaukseen, ainakaan ei pysty x-aikaan soittamaan. Tytär sai lähetteen magneettikuviin kun loukkasi selkänsä treeneissä.
elämä kantaa ja se mikä ei tapa niin se vahvistaaViimesen kolmen päivän saldo: ystävä kuoli. Toisen ystävän siippa lähti lätkimään. Ihan puskista ja ilman ennakkovaroitusta. Ukkokulta saattaa joutua käsileikkaukseen, ainakaan ei pysty x-aikaan soittamaan. Tytär sai lähetteen magneettikuviin kun loukkasi selkänsä treeneissä.
VoivoiViimesen kolmen päivän saldo: ystävä kuoli. Toisen ystävän siippa lähti lätkimään. Ihan puskista ja ilman ennakkovaroitusta. Ukkokulta saattaa joutua käsileikkaukseen, ainakaan ei pysty x-aikaan soittamaan. Tytär sai lähetteen magneettikuviin kun loukkasi selkänsä treeneissä.
:hug:Viimesen kolmen päivän saldo: ystävä kuoli. Toisen ystävän siippa lähti lätkimään. Ihan puskista ja ilman ennakkovaroitusta. Ukkokulta saattaa joutua käsileikkaukseen, ainakaan ei pysty x-aikaan soittamaan. Tytär sai lähetteen magneettikuviin kun loukkasi selkänsä treeneissä.
Tyhmyys ja itsepäisyys. Varmaan vuoden vihoitellut ja tää sankari on tehnyt itse diagnoosin että se on vaan rasittunut huonosta asennosta ja joku tulehdus saattaa kans olla. Kyllä Burana auttaa. Ei auta enää, ees kasisatasena joten piti mennä lekuriin. Siellä on kai joku kanava tukossa. Katotaan pakkolevolla ja jos ei tehoa, tulee puukkoa. Koska olen ymmärtäväinen vaimo ehdotin että korvien välissä taitaa myös olla joku kanava tukossa.:hug:
Mikä ukkelin käteen iski?
tämän ikäisillä ukoilla tuppaa olemaan pikku tukoksia vähän siellä sun täälläTyhmyys ja itsepäisyys. Varmaan vuoden vihoitellut ja tää sankari on tehnyt itse diagnoosin että se on vaan rasittunut huonosta asennosta ja joku tulehdus saattaa kans olla. Kyllä Burana auttaa. Ei auta enää, ees kasisatasena joten piti mennä lekuriin. Siellä on kai joku kanava tukossa. Katotaan pakkolevolla ja jos ei tehoa, tulee puukkoa. Koska olen ymmärtäväinen vaimo ehdotin että korvien välissä taitaa myös olla joku kanava tukossa.
Saiskohan tuon tukoksen imemällä aukeemaan...tämän ikäisillä ukoilla tuppaa olemaan pikku tukoksia vähän siellä sun täällä
ne aukeaa jos vaimo oikein lujasti säksättää