iu
No jotain tällaista olen ollut silmällä havaitsevinani minäkin, että ei se tiimalasi mikään yleinen malli todellakaan ole edes hoikilla tai normaalipainoisilla saati tukevammilla. Ehkä ne muunmalliset eivät sitten ihan niin hanakasti kommentoi tällaisiin ketjuihin...Mä olen tiimalasi ja ei mun tuttava piirissä muita ole joilla on samanlainen kroppa. Pari on sellasta joilla on ne hoikat jalat ja pikku pylly, mutta pienikin lihominen tulee vatsaan. Sitten on tasapaksuisia eli perse ei erotu mitenkään ja suurin osa niitä joilla vyötärö ja lantio ei kummoisesti eroa toisistaan, mutta vähän on havaittavissa kapeutta keskivartalossa. Ainoastaan on yksi jolla on todella leveät hartiat, onko se sitten y malli.
En tiedä mikä on se yleisin kroppamalli.
Ittestäni voin sanoa, että hyvin alapainotteinen runnakko on mulla, ja jos yhtään alipainon rajalta noustaan, niin se on reidet, persus ja vyötärö, mihin ne kilot tasan tarkkaan asettuu - eli hoikkana A, tukevampana sitten tuttavallisesti päärynä. Ei mikään harvinainen vartalonmalli Suomessa, luulisin.