E
"esikoinen tulossa"
Vieras
Olen rv 38 raskaana ja 4pvä on supistellut suht kipeesti. 2vk sitten ei ollut paikat pehmentyneet lääkärissä ja päätin netin ihmeellisen maailman avartamana kokeilla itse josko ylttäisin kohdunkaulaani kokeilemaan. Pesin tietenkin huolella kädet ettei kukaan nyt pääse kauhistelemaan kuinka likaisilla sormilla olen sörkkinyt alapäätäni eli jos tulit sitä kauhistelemaan niin älä lue edes loppuun... 
Eli yritin siis kokeilla sitä kohdunkaulaa. Ihan pehmeää löllöä se oli. Tuntui oudolta onkaloiselta koko mesta... :0 Normaalia ??? Hassuinta siinä oli että jokin sykki siellä niin syvällä kun pääsin ja liikkui !! Enkai vaan osunut vauvaan ?
Olenko nyt nolo jos soittelen synnärille tälläisellä asialla vai odotanko ensi viikon neuvolaan ? Tarviiko asiasta edes mainita mitään ?
Onko kukaan muu yrittänyt kokeilla kohdunkaulaa ? Miltä se tuntui ?
Eli yritin siis kokeilla sitä kohdunkaulaa. Ihan pehmeää löllöä se oli. Tuntui oudolta onkaloiselta koko mesta... :0 Normaalia ??? Hassuinta siinä oli että jokin sykki siellä niin syvällä kun pääsin ja liikkui !! Enkai vaan osunut vauvaan ?
Olenko nyt nolo jos soittelen synnärille tälläisellä asialla vai odotanko ensi viikon neuvolaan ? Tarviiko asiasta edes mainita mitään ?
Onko kukaan muu yrittänyt kokeilla kohdunkaulaa ? Miltä se tuntui ?