Voihan sitä seuraksi lähteä ja tulla katsastamaan meidän uutta kotia tuu tuu.No katotaan huomenissa...esim miten väsy oon Shoppailuun ei juuri varaa kyllä ole jokanen sentti pitää säästää.
Koitan puhelintyyliäkin, tuut tuut.
Voihan sitä seuraksi lähteä ja tulla katsastamaan meidän uutta kotia tuu tuu.No katotaan huomenissa...esim miten väsy oon Shoppailuun ei juuri varaa kyllä ole jokanen sentti pitää säästää.
Menee lähtö niin myöhäseks...oisin siellä vasta joskus lähemmäs kahta.Just pistin pyykit koneeseen ja ne pyörii tunnin ja aamupalan pistin tulille. Jos tuun joku toinen kerta niin et lähen aamusteVoihan sitä seuraksi lähteä ja tulla katsastamaan meidän uutta kotia tuu tuu.
Koitan puhelintyyliäkin, tuut tuut.
:hug:liukastuin jäällä ja niukautin käteni
oon nyt vasuri
:O miksi sä niin teit?:hug:
Mä tökkäsin korvapuikon sen koko matkalta korvaan ja voi vittu saatana se koskee. Vähän tuli verta. Oon nyt vissiin kipeä ja vähän tyhmä kun tunnen nuita tikkuja korvaan, eikä ollut edes eka kerta.. :snotty:
:hug:liukastuin jäällä ja niukautin käteni
oon nyt vasuri
No höh miten nyt niin pääs lipsahtaa... :hug:liukastuin jäällä ja niukautin käteni
oon nyt vasuri
Varmaan oli yritys semmoseen ko "liukastuin ja penikseni luiskahti vahingossa toisen naisen vaginaan."No höh miten nyt niin pääs lipsahtaa... :hug:
Noh....Varmaan oli yritys semmoseen ko "liukastuin ja penikseni luiskahti vahingossa toisen naisen vaginaan."
No voi ristus! Niukautin ei ilmeisesti meinaa että olisliukastuin jäällä ja niukautin käteni
oon nyt vasuri
Piikkikoroissa hyvin ymmärrän jos heittää muutaman voltin,Varmaan oli yritys semmoseen ko "liukastuin ja penikseni luiskahti vahingossa toisen naisen vaginaan."
Ehkä ne vaan hyppii sängyllä?Naapurissa panevat kun kuuluu sängyn rynkytys lattiaa vasten, eilen illalla panivat kans, kauheassa kiimassa.
Kyllä ne panee kun akka siellä voihkii.Ehkä ne vaan hyppii sängyllä?
No jos se on niin kivaa se hyppiminen.Kyllä ne panee kun akka siellä voihkii.
Jospa se niukautti kätensä?Kyllä ne panee kun akka siellä voihkii.
Paneminen on aika huvittavaa touhua kun sitä tarkemmin alkaa mietimään, kaksi ihmistä hinkkaa kusivehkeitä yhteen edestakaisin ja voihkii.Jospa se niukautti kätensä?
Aatella:O ja sit niitä vielä nuollaan ja kaikkea...Kuka sellastakin viittii tehdä:xPaneminen on aika huvittavaa touhua kun sitä tarkemmin alkaa mietimään, kaksi ihmistä hinkkaa kusivehkeitä yhteen edestakaisin ja voihkii.
No ei niistä kavereille ja sukulaisille kukaan ääneen puhu että otinpa suihin viimeyönä ja nuolin kusivehkeitä. On se aika noloa hommaa, ihmiset ovat pervoja ja likaisia, kaikkea ne piilossa harrastavat ja yleisillä paikoilla ollaan mukamas niin sivistyneitä.Aatella:O ja sit niitä vielä nuollaan ja kaikkea...Kuka sellastakin viittii tehdä:x
En minä ainakaan:xmas::saint:
ei pidä yleistääNo ei niistä kavereille ja sukulaisille kukaan ääneen puhu että otinpa suihin viimeyönä ja nuolin kusivehkeitä. On se aika noloa hommaa, ihmiset ovat pervoja ja likaisia, kaikkea ne piilossa harrastavat ja yleisillä paikoilla ollaan mukamas niin sivistyneitä.