Miehelläni tulee vatsa kipeäksi cunnilinguksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla Magia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla Magia"

Vieras
Mistäköhän voisi olla kysymys? Johtuuko asennosta, kun on vatsallaan, vai onko pimppini oikeasti myrkyllinen?

En ole vieraissa käynyt, joten mulla ei mitään tautejakaan pitäisi olla.

Kokeellinen luonnontietelijä suorittaa cunniculuksen (?) 10 kertaa vatsallaan ja 10 kertaa ei-vatsallaan (esim pöytää apuna käyttäen), ja tekee tuloksista tilastollisen johtopäätöksen pahoinvoinnin syistä.

Kokeellinen luonnontietelijä suorittaa cunniculuksen (?) 10 kertaa vatsallaan ja 10 kertaa ei-vatsallaan (esim pöytää apuna käyttäen), ja tekee tuloksista tilastollisen johtopäätöksen pahoinvoinnin syistä.

Joo. Kyse on siis suuseksistä, eli pimpin mussuttamisesta. En viittinyt suoraan otsikossa heittää kun ihmiset tsättäilevät täällä kuulemma lapset sylissä.

Vaginassa on aina ulosteperäisiä bakteereja jotka siirtyvät sinne pikkuhousujen vauhtiviivan kautta. Bakteerit pistävät pakin sekaisin.

Mulla ei ole oikein vauhtiviivoja, koska pesen hanurin kakkimisen jälkeen. Mutta ei tarvii ollakaan, kun tuo pirulainen nuolee välillä suoraan ihan ahteriakin. Omapahan on valintansa sitten. Mä en saa siitä mitään kiksejä, enkä ole pyytänyt tuollaista.

Yhteistyössä