Onko tämä virheellinen plussa (Pregcheck liuska)??

Tein siis juuri päiväpissasta (DPO12) Prismasta ostetun Pregcheck -liuskatestin ja sain kuvan mukaisen viivan.... ongelmana on, etten ole varma tuliko viiva tasan 3 min sisään! Siitä olen varma, että ainakaan yli 6 min ei kulunut.

Olin niin pettynyt aamuisesta Mammaksi- verkkokaupan herkän (10) liuskatestin negatuloksesta, etten tarkaan kelloa tuijotellut tätä Precheckiä tehdessäni (uskoin olevan nega). Eilen tuo herkkä10 antoi haamujen haamun.

Voiko tuo Pregcheck muuttua noinkin vahvaksi vääräksi plussaksi muutamissa minuuteissa?katso liitettä 19690

"mmmm"
Kyllä mä sanoisin että plussa tuo on :) Ei sen pitäisi olla väärä plussa kun nuohan pitää lukea 30min. kuluessa, jos kerta ei yli 6min. mennyt niin näyttää oikeaa.

"Mannaryyni79"
Mun ohjeissa lukee, että on luettava viimeistään 5 min kuluessa. Siksi tässä skitsoilenkin. En viitsisi tehdä tuota toista testiä heti, jotta saisin sen säästettyä esim huomiselle.

Suuri kiitos keskustelutuesta! Ekaa kertaa olen raskaustestejä tekemässä ja paljon on vielä opittavaa JA NYT ON PÄÄ HIUKKA PYÖRÄLLÄ! Ekaa yrityskiertoa kun tässä avsta mennään!

Ken guru
[QUOTE="Mannaryyni79";30168244]Mun ohjeissa lukee, että on luettava viimeistään 5 min kuluessa. Siksi tässä skitsoilenkin. En viitsisi tehdä tuota toista testiä heti, jotta saisin sen säästettyä esim huomiselle.

Suuri kiitos keskustelutuesta! Ekaa kertaa olen raskaustestejä tekemässä ja paljon on vielä opittavaa JA NYT ON PÄÄ HIUKKA PYÖRÄLLÄ! Ekaa yrityskiertoa kun tässä avsta mennään![/QUOTE]

Ei se ole minuutin päälle. Oikeasti. Noin vahva viiva on plus.

"mmmm"
Jos sua mietityttää niin odottele päivä tai jos maltat niin kaks, siinä ajassa HCG-hormonin määrä jo tuplaantuu. Itse tein tätä tokaa yrittäessä testin illalla kp 30, se oli todella haalea plussa, uuden testin tein seuraavana päivänä joka oli hieman vahvempi ja vielä kahden päivän päästä jolloin oli jo aika selkeä. Itse testasin RFSU:n liuskatesteillä.

"äiti x2"
Raskaustestit ei koskaan anna väärää plussaa, eli jos vähänkin toista viivaa näkyy niin se on raskautumisen merkki. Onnea. :)

Mä sain väärän plussan kun mulla oli virtsatieinfektio. Testissä sanottiin, että virtsan runsas bakteerimäärä saattaa väärentää tulosta. Onneksi pari päivää myöhemmin nega ja menkatkin sitten lopulta alkoivat. En siis toivonut raskautta...

Yhteistyössä