Olen työttömänä ja nyt huomasin, että elokuun jäsenmaksu työttömyyskassaan on ilmeisesti maksamatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi apua

Vieras
Olen vasta jäänyt työttömäksi ja haen ensimmäistä liiton rahaa vasta parin viikon päästä. Mutta tuleeko tässä nyt jotakin ongelmia tuon rahan saamisen kanssa jos tuo elokuu on maksamatta. Ainakin kassan sivuilla omissa tiedoissa näkyy, että elokuu on maksamatta ja nettipankin tietoja kun tutkin niin kyllä asia niin täytyy olla.

En saa rahaa ennen tuota kun hakemus pitää lähettää, liiton raha on seuraava raha mitä mä saan ja tili ammottaa tyhjyyttään. :( Toki elokuulla oli aika pieni palkka, että voisin kysyä miesystävältä tuon summan lainaan, että saan sen maksun maksettua. Eikä ne liiton maksut muutenkaan kamalan isoja ole ainakaan mun palkalla.

Mikä liitto? Itse laitoin sähköpostilla kyselyn paljonko ja mille tilille ja antoivat tiedot minulle maksua varten. Superliitolla tarkistetaan vasta seuraavana vuonna maksut ja peritään sitten

[QUOTE="wee";30426872]Mikä liitto? Itse laitoin sähköpostilla kyselyn paljonko ja mille tilille ja antoivat tiedot minulle maksua varten. Superliitolla tarkistetaan vasta seuraavana vuonna maksut ja peritään sitten[/QUOTE]

Superista on kyse. No koitan soittaa huomenna sinne. Summa on jo selvillä ja viitenumeron saa netin kautta itsekin. Mietin nyt vain lähinnä tuota, että saanko joulukuussa jo ekan liiton rahan vaikka elokuun maksu onkin maksamatta.

[QUOTE="a p";30426935]Niin mutta jos en saa sitä maksettua ennen kuin hakemus pitää laittaa?! Saanko silti rahat normaalisti?[/QUOTE]

Eli laitat hakemuksen ja maksat maksun rahoilla jotka saat siitä? Tätä kannattaa kysyä Superista, mutta Jhlssä tuo ei ole ollut ongelma tai este.

Yhteistyössä