Kohdunsuu tuntuu ihan vain muutaman cm päässä emättimen suuaukosta. Liittyykö jotenkin kiertoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa pliis

Vieras
tai se "röpöläinen" jossa tuntuu kuin ois reikä keskellä mikä on yleensä ihan perällä pienen patin takana (kohdunnupukka tms). Nyt se röpö tuntui ihan tuossa emättimen suuaukon lähellä, mitä ihmettä?

Paperiin tuli ihan vähän vaaleanpunaista (menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen) joten päätin kokeilla sormella että tuleeko sieltä sormeeen verta, kun paperiin eikä suojiin ole tullut enää tuon yhden kerran jälkeen

Kohdunnapukka ei ole röpöläinen vaan sileä pallero. Sen sileän pallon keskellä on kohdunsuun aukko.

day%2029wv%20copyS.jpg

No minulla ovis oli ja meni jo ja menkkojen pitäisi alkaa ihan hetkenä minä hyvänsä. Jotenkin se röpö tuntui olevan tavallaan auki, ehkä se vain valmistautuu siihen, että veri pääsee ulos. Harvemmin sitä sormiaan tuonne työntää menkkojen lähellä :D

röpöläisellä tarkoitan sellaista vähän höttöä, pehmeämpää kuin muu kohta emättimessä. Ei siis mitenkään kova, röpöläinen on vähän kyllä väärä sana.

[QUOTE="a.p";30422716]röpöläisellä tarkoitan sellaista vähän höttöä, pehmeämpää kuin muu kohta emättimessä. Ei siis mitenkään kova, röpöläinen on vähän kyllä väärä sana.[/QUOTE]

Löysit g-pisteen, se on heti emättimen suuaukon takana ja tuntuu vähän röpöläiseltä. Kohdunsuu on lähellä emättimen pohjaa.

tye-fig03_007.jpg

[QUOTE="nuu";30422721]Mulla ainakin kohdunkaula laskeutuu juurikin menkkojen aikaan paljon alemmaksi ja on juurikin hieman avonnainen, joten sanoisin sen olevan aivan juurikin normaali..[/QUOTE]

Kiitos, näin vähän meinasinkin.

Mulle käy noin, se on suoranaisesti jopa tiellä seksin aikana. Ja on muuten röpelöinen, kova ja karhea, jotain möykkyjäkin löytyy. Ei ole g-piste, koska en usko kierukan narujen tulleen sieltä.... :D

Siis tuota - ei suinkaan se kohtu tuollain tipahda alas vaikka olis mikä kierron vaihe menossa! Ap on nyt käsittänt jotain hiukkasen väärin. Jos kohtu hölskyy valtoimenaan ja pääsee roikkumaan emättimen suulle, niin kannattas kyllä kääntyä lääkärin puoleen.

Hyvä provo...

Jep, kuukautiset alkamassa. Mulla aina oviksen ja kuukautisten aikana/pari päivää ennen kohdunkaula pehmeni ja laskeutu alemmas sekä selkeästi avautu, tuolloin tuntu seksin aikanaki. Oli helppo seurata missä kohin mennään. Nuissa väleissä aina ylhäällä ja kova. Ei se kohtu siellä mitään hölsky, tuo on luonnollista mutta monilla jotka ei ruukaa seurata ei ole mitään käsitystä noista toosan sisäisistä tapahtumista. :rolleyes:

Muokkaus: Niin ja tosiaan, mulla eka "raskausoire" josta tärppiä osasin epäillä oli epätavallisen korkealle noussut ja kovemmaksi muuttunut kohdunkaula.

Viimeksi muokattu:
Kohdunlaskeumalta tuo ensin kuulostais?

Joillakin ei vaivaa muuten ja eivät edes tajua sen olevan ei-normaali tila. :) Mutta gynelle suosittelen menemään sillä röpelöinen ei kuulu kohduunsuun tai napukan olla! Toki jos tietää siellä arpia tms olevan ennestään niin sitten eri asia.

[QUOTE="viia";30423756]Papa-testiin ja äkkiä jos kohdunnapukan pinta ei ole täysin sileä. Kondylooma voi aiheuttaa muutoksia pintakudoksessa.[/QUOTE]

Ei ole mitään, eikä ole ollutkaan koskaan, täysin terveät paikat ovat, kiitos vain. Mulle tuli e-pillereistä ja kierukan jäleltä vielä paheni kun langat hankasivat ja mieskin taisi kerran raapaista aika kovaa.

Sormettamisen lomassa tarkistan aina kohdunkaulan pinnan. Loop-hoidon jäljet ja kondylooman arvet tuntuvat helposti sileässä pinassa ja selvän tautipillun voi jättää väliin.

Niin. Mitä sä teet jos uuden hoidon boksereista paljastuu syylien ja rakkuloiden peittämä visvasauva? Et kieltäydy panosta koska se olisi epäkohteliasta?

Tottakai sanoisin, että hoitais ittensä eka terveeks, mutta tuo sun taktiikkas vaan kuulosti hauskalta. Päästään vauhtiin ja sormetat ja oho, tautipillu, ja eikun menoks toista tarkistaan :D . Sori, tuli vaan huvittava mielikuva, älä ota pahalla. Ihan järkevä taktiikka, kuhan ei oo haavoja sormessa ;)

Tottakai sanoisin, että hoitais ittensä eka terveeks, mutta tuo sun taktiikkas vaan kuulosti hauskalta. Päästään vauhtiin ja sormetat ja oho, tautipillu, ja eikun menoks toista tarkistaan :D . Sori, tuli vaan huvittava mielikuva, älä ota pahalla. Ihan järkevä taktiikka, kuhan ei oo haavoja sormessa ;)

No kohteliaisuutena voi laueta vaikka rinnoille ja sanoa että oli ennenaikainen. Sit voi miehekkäästi unohtaa vastata tekstareihin kun tyty haluaa uusinnan.

tai se "röpöläinen" jossa tuntuu kuin ois reikä keskellä mikä on yleensä ihan perällä pienen patin takana (kohdunnupukka tms). Nyt se röpö tuntui ihan tuossa emättimen suuaukon lähellä, mitä ihmettä?

Paperiin tuli ihan vähän vaaleanpunaista (menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen) joten päätin kokeilla sormella että tuleeko sieltä sormeeen verta, kun paperiin eikä suojiin ole tullut enää tuon yhden kerran jälkeen

Olet joko sekoittanut sen johonkin muuhun, jos et, niin kannattaa tietty mennä lääkärille/gynelle selvittämään tuo. :)

Yhteistyössä