Okei, mun on nyt ihan pakko... Eli arvaa kuvan perusteella paljonko minä painan!

....
voi että nää on just näitä heikon itsetunnon ihmisiä jotka saa parempaa itsetuntoa siitä kun edes muutama kehuu. "etsimääsi kuvaa ei löydy" *iiks pistämpä päiväks ja sit poistan kaiken* Jos on valmis tekee tällasen alotuksen niin miksei samantien kasvata itsetuntoa ja selkärankaansa ja anna kuvien jäädä siihen näkyviin jollei kerta ole minkäänlaisia alemmuuskomplekseja? ...Niin, sitähän minäkin.

Ja saatiin päätön vanha peräkammarin poikakin, puutteessa 60-luvulta asti-konservatiivi kuolaamaan jonkun mauttomia "tatskoja" :D (Jep. perimmäinen idea oli taatusti pelkkiä tatskoja kehua!) Nyt mäki oon sitte kaiken nähny

Ku sä oot niin ihana. Sellanen lutunen pupu.:D
Mä en voi tälle mitään, sori.:D

Tosi hyvältä näytät! Ei kait sulla ihan hirveenä noita ylikiloja ees ollu? Joitain pallomahakuvia mitä näin ni sulla oli isoa vaan maha.

No voi pientä, onko muuten nukkunut hyvin?
Miten on muuten menny?
Joo jonneki 72kg taisin päästä tällä kierroksella :D Ja ne kilot kyllä putos parin viikon sisällä. Nyt vaan kun voin taas treenata ni syön ihan hulluna ni paino nousee... :snotty: Paitsi tietty sitten kun on paskoja päiviä ja alan oireilemaan (bulimia)

No alkuun hän nukkui tosi pieniä pätkiä, mutta nyt kun ollaan jo pikkuisen maisteltu kiinteitä niin hän nukkuu aikalailla 6-7h yöunia :)
Hän on muuten kyllä tosi rauhallinen, tänäänkin kun kävin opikolla näön tarkastuksessa (vihdoinkin raaskin tilata uudet lasit, jei!) niin hän vaan köllötteli rattaissa ja jutusteli nyrkeilleen :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
smoke
voi että nää on just näitä heikon itsetunnon ihmisiä jotka saa parempaa itsetuntoa siitä kun edes muutama kehuu. "etsimääsi kuvaa ei löydy" *iiks pistämpä päiväks ja sit poistan kaiken* Jos on valmis tekee tällasen alotuksen niin miksei samantien kasvata itsetuntoa ja selkärankaansa ja anna kuvien jäädä siihen näkyviin jollei kerta ole minkäänlaisia alemmuuskomplekseja? ...Niin, sitähän minäkin.

Ja saatiin päätön vanha peräkammarin poikakin, puutteessa 60-luvulta asti-konservatiivi kuolaamaan jonkun mauttomia "tatskoja" :D (Jep. perimmäinen idea oli taatusti pelkkiä tatskoja kehua!) Nyt mäki oon sitte kaiken nähny
Kuka täällä tatskoja on kehunut.

Joko helpotti? :) Ja kultapieni, selaa koko ketju niin näkisit että mä poistin ekat kuvat koska ne oli huonoja ja laitoin tilalle kuvan joka on otettu suoraan edestä päin.

Eikä mulle ole mikään ongelma myöntää että mulla on ongelmia itseVARMUUDEN kanssa, mutta se on palstalla ihan yleistä tietoa. Kuten myös se että olen sairastanut bulimiaa kahdeksan vuotiaasta asti ja olen aikuisiälläni painanut pahimmillani 95kg ja "pahimmillani" vähän reilu 45kg. Joten mulla on vähän omakuva hakusessa ja mistä muualta sitä saisi rehellisen vastauksen kuin täältä palstalta :)

Kai sitä nyt laittaa jos yleisökin tykkää, ja pyytää laittamaan?
Ja etenkin raskauden jälkeen on kyllä kiva kuulla kivoja kommentteja omasta
ulkonäöstään. Näin muistelen.:)

Joten eläpä nyt turhia ota paineita kuvista tai kuinka kauan ne palstalla on.
Jokaisen oma asia päättää noista asioista, ei se sulle kuulu.:)

Joo jonneki 72kg taisin päästä tällä kierroksella :D Ja ne kilot kyllä putos parin viikon sisällä. Nyt vaan kun voin taas treenata ni syön ihan hulluna ni paino nousee... :snotty: Paitsi tietty sitten kun on paskoja päiviä ja alan oireilemaan (bulimia)

No alkuun hän nukkui tosi pieniä pätkiä, mutta nyt kun ollaan jo pikkuisen maisteltu kiinteitä niin hän nukkuu aikalailla 6-7h yöunia :)
Hän on muuten kyllä tosi rauhallinen, tänäänkin kun kävin opikolla näön tarkastuksessa (vihdoinkin raaskin tilata uudet lasit, jei!) niin hän vaan köllötteli rattaissa ja jutusteli nyrkeilleen :D
Ootko koittanu jotakin suunniteltua ruokavalioo? Toi bulimia on paha.

Joko soot näyttäny täällä kuvia nyytistä?
Mun yyvee poksi on siivottu, joten sinne mahtuis, jos et palstalle laita.:)

"sulpskak"
Tolla perällä en lähtis viel leijumaan, tyhmäkin sen tietää et vaikka oisit heti synnytyksen jälkeen 3kk sitten alottanut HETI (mitä tuskin kukaan tekee) pepputreenin niin se on vasta alkua. Eli eiköhän siinä kuule ole ihan niitä raskauskiloja vielä eikä mitään timmiä lihasta. Housujen läpi minkätahansa kokonen pallura voi väittää persettään timmiks kovan työn tulokseks ja tiiänki useit sellasii tapauksia et tukisukkahousut laitetaan farkkujen alle ja sit otetaan instaan peppukuvia. Totuus housujen alla on muhkurainen löllykkä. En tiiä miten sulla mut miks ihmees sit ees jatkat treenejä tai laihdutusta jos oot kerta jo noin tyytyväinen ja kovan työn tehny peppuski eteen et siitä ei sit saa antaa muuta ku positiivista palautetta. Kuvat pois tällasilta palstoilta ja rakkailta ja läheisiltä kysymään mielipiteet ja käytä sitä peiliä ja omaa silmääs ja mieltä. Läheisiltä sitä itsevarmuutta ainaki saa itseensä kun näkee sut livenä ja osaa tsempata!!!!

Ootko koittanu jotakin suunniteltua ruokavalioo? Toi bulimia on paha.

Joko soot näyttäny täällä kuvia nyytistä?
Mun yyvee poksi on siivottu, joten sinne mahtuis, jos et palstalle laita.:)
Oonhan mä vaikka mitä kokeillut mut ne pitää just tasan niin kauan kun mikään ei ahdista :snotty: Tällä hetkellä mä meen vaan fiiliksen mukaan, tietty laskien kaloreita ja makroja, siitä saa jotenkin turvaa kun vanhat tavat istuu tiukassa...

Enpä oo vielä tainnut :) Voisin joo kohta heittää sulle kuvan! :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="sulpskak";30422272]Tolla perällä en lähtis viel leijumaan, tyhmäkin sen tietää et vaikka oisit heti synnytyksen jälkeen 3kk sitten alottanut HETI (mitä tuskin kukaan tekee) pepputreenin niin se on vasta alkua. Eli eiköhän siinä kuule ole ihan niitä raskauskiloja vielä eikä mitään timmiä lihasta. Housujen läpi minkätahansa kokonen pallura voi väittää persettään timmiks kovan työn tulokseks ja tiiänki useit sellasii tapauksia et tukisukkahousut laitetaan farkkujen alle ja sit otetaan instaan peppukuvia. Totuus housujen alla on muhkurainen löllykkä. En tiiä miten sulla mut miks ihmees sit ees jatkat treenejä tai laihdutusta jos oot kerta jo noin tyytyväinen ja kovan työn tehny peppuski eteen et siitä ei sit saa antaa muuta ku positiivista palautetta. Kuvat pois tällasilta palstoilta ja rakkailta ja läheisiltä kysymään mielipiteet ja käytä sitä peiliä ja omaa silmääs ja mieltä. Läheisiltä sitä itsevarmuutta ainaki saa itseensä kun näkee sut livenä ja osaa tsempata!!!![/QUOTE]

No helpottiko jo sunkin olos? :)

Ensinnäkin sulla on vissiin lukutaito vähän hukassa, mä en missään ole leijunut että mulla olisi timmi perse. Mä nauroin sitä että mulla vihdoin ja viimein on ylipäätään perse, ja se että mun takalistossa on edes jotain, on vaatinut paljon työtä. Sitä ennen olin pelkkää selkää niskasta polviin. Miksi mä nyt lopettaisin vaikka olenkin jo suhteellisen tyytyväinen kroppaani? Aina voi parantaa.

Tunnistin

itteni tosta tatska hommasta :) miks en vois kattoa sitä jos en oo sellasta nähny!.

Sit mä jätän huippumalli haussa arvioinnin muille :) Mut nainen ja ilonen itsetään ja mitä saavuttanu ni peukku ylös. ei sun tarvii ittees häpee! Rohkea nainen olet ja merkilliset silmät :)

sun päiväunissa mä puutteessa olen ja peräkammarissakin vielä. :D

[QUOTE="tatu";30422766]Ootko ajatellu ottaa lisää tatskoja?
olis hyvä idea ;)
ottaa pyllyyn kirjaimet WT
Sopis hyvin kirkonpolttaja teemaan ;)[/QUOTE]

Aion kyllä ottaa, niin kauan tyhjää tilaa vaan löytyy.
Mun pyllyn värityksellä on jo tarkat suunnitelmat eikä siihen mahdu kirjainyhdelmiä jotka ei kosketa mua millään tavalla. Ja mä en edelleenkään tunne ensimmäistäkään kirkonpolttajaa :)

[QUOTE="argh";30424266]:O Olisin veikannut reilusti vähemmän! Tai siis jotain 62 kilon paikkeilla.
Mutta toisaalta lohduttavaa. Itse 166/61 ja on ihan suomursu-fiilis, mutta ehkä itsekin sitten näytän ihan ihmiseltä :D[/QUOTE]

:LOL: Joo sä voit olla ihan tyytyväinen painoosi :D

Yhteistyössä