Voi että tää palsta on surkea

Keittiönoita
Onhan tämä muuttunut. Ehkä minäkin olen. Ennen löysin melkein joka kerta käydessäni jonkun kiinnostavan ketjun, nykyään tosi harvoin. Mutta elämä on sellaista, kaikki muuttuu aikanaan. Sille ei oikein yleensä voi mitään.
Niinpä. 14 vuotta sitten nämä palstat olivat oikeastaan ainoita paikkoja, joissa tavalliset epänörtit keskustelivat itselleen tuntemattomien ihmisten kanssa. Virtuaalimaailma on muuttunut ja valinnanvaraa on ruhtinaallisesti. Lisäksi asiapitoisessa keskustelussa hyvin moni ei koe enää tarpeelliseksi kirjoittaa anonyyminä vaan nykyisin kommentoidaan usein omalla nimellä ja jopa omalla naamalla. Hesarin, iltapäivälehtien ja muiden päivälehtien sivuilla on mahdollisuus kommentoida uutisia ja niissä näkyy välillä olevan varsin aktiivistakin keskustelua politiikasta ja ylipäätään yhteiskunnallisista asioista.

HippuTAR
Mitä täs nyt oon noita ap:n aloituksia/vastauksia lukenut niin eipä nekään kovin syvällisiä ole. Lähinnä toisten haukkumista.

Joten otappa ny ap ja paa pystyyn joka pirun syvällinen ja paljon mielenkiintoista keskustelua herättävä ketju. Jos et itse saa sellaista aikaiseksi niin turha sitä on muiltakaan vaatia.

Jos keskustelet täällä yhtään sellaisesta asiasta mikä jakaa mielipiteitä, eli esim. uakonto tai politiikka niin aina käy niin että argumentteina alkaa tulla yleensä enemmin kuin myöhemmin tyyliin "vitsit sä olet tyhmä kun olet tuota mieltä" tms. Keskustele siinä sitten fiksusti, toista kunnioittaen ja vain järkeviin pointteihin nojaten. ;)

Mitä täs nyt oon noita ap:n aloituksia/vastauksia lukenut niin eipä nekään kovin syvällisiä ole. Lähinnä toisten haukkumista.

Joten otappa ny ap ja paa pystyyn joka pirun syvällinen ja paljon mielenkiintoista keskustelua herättävä ketju. Jos et itse saa sellaista aikaiseksi niin turha sitä on muiltakaan vaatia.
Mitäh? Sehän oli tosi syvällinen. Mikä voi olla syvällisempi aihe kuin elämän tarkoitus? Te olette vain niin apaattisia ja epäsyvällisiä ettei mitään kunnon keskustelua syntynyt.

giuguk
Voivoi eikö täältäkään löytynyt leikkikavereita niinkuin ei av:ltakaan :D Oiskohan se vika sit sussa? Hanki elämä jotta voit keskustella henkeviä livenä, ei kaikki oo sua varten olemassa, pöljä.

Jos keskustelet täällä yhtään sellaisesta asiasta mikä jakaa mielipiteitä, eli esim. uakonto tai politiikka niin aina käy niin että argumentteina alkaa tulla yleensä enemmin kuin myöhemmin tyyliin "vitsit sä olet tyhmä kun olet tuota mieltä" tms. Keskustele siinä sitten fiksusti, toista kunnioittaen ja vain järkeviin pointteihin nojaten. ;)
Niinhän minä keskustelenkin mutta te menette henkilökohtaisuuksiin tai alatte jankkaamaan jotain "saan mä näin tehdä jos mä haluun".

"yyhoo"
:D No jos haluat syvällistä ajattelua/keskustelua, niin ajattelepa/keskustelepa sitten ensin itsesi kanssa siitä, että miksi tulet palstalle, josta et pidä... ;) "Ei oo pakko jos ei taho."

Niinhän minä keskustelenkin mutta te menette henkilökohtaisuuksiin tai alatte jankkaamaan jotain "saan mä näin tehdä jos mä haluun".
Suoristetaan ensin luulosi: Minä en ole tämä mainitsemasi Te.

Aloitapa piruuttasi joku mielestäsi syvällinen ja keskustelua herättävä ketju. Haluan nähdä kuinka sinä keskustelet oikeasti eikä tähän "olen tehnyt itselleni nimimerkin jotta voin ärsyttää täällä mammoja ja ylentää samalla itseäni koska oikeasti olen ihan yhtä tylsän tavallinen kuin muutkin täällä"-tyyliin. :) Ja toki haluan myös nähdä joko täällä palstalla osataan keskustella asiallisesti.

[QUOTE="Kaarina";30420584]Itse haukut tyhmäksi niitä jotka ei ole samaa mieltä sun kanssa.[/QUOTE]

En hauku vaan se yksi kirjoittaja halusi alkaa rääpimään minun elämääni mikä ei millään tavalla liittynyt ketjun aiheeseen. Hyvälle keskustelulle on tietyt säännöt ja se kirjoittaja taisi rikkoa niistä aika montaa.

Vinkki
Tuolla on tarjolla esimerkiksi keskustelua maailmanpolitiikasta. Kiinnostaisiko se sinua?

Vai onko tarkoituksesi vain olla itse aloittamiesi "keskustelujen" keskipisteessä, kuten tavallisesti?

sellast tänään
Jokaista kantasuomalaisen tekemää raiskausta kohti on 17 afrikkalaisen/lähi-idästä tulleen tekemää raiskauksta.
Te voitte ihan googlailla sen optulan teettämän tutkimuksen aiheesta.

Yhteistyössä