J
joku muu
Vieras
toihan on ihan normaali ruokavalio mun mielestä, eikä mitään mautonta. Mutta hyvä, että olet tehnyt päätöksen terveellisemmästä elämästä. tsemppiä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
toihan on ihan normaali ruokavalio mun mielestä, eikä mitään mautonta. Mutta hyvä, että olet tehnyt päätöksen terveellisemmästä elämästä. tsemppiä![]()
mitä milanna on aiemmin mahtanut syödä, jos tällainen ruokavalio on jotenkin poikkeuksellinen ja mauton?... kovasti on ennen mainostanut syövänsä tosi terveellisesti ja kevyesti. ei sitten tainnut pitää paikkaansa, jos painoakin on noin paljon kertynyt. ei tuo kilomäärä pelkkää turvotusta ole...
Alkuperäinen kirjoittaja Älä laihduta;30413601:Siis WOU! Sinähän nainen näytät todella hyvältä. Kilot ovat tulleet hyviin paikkoihin. Olet kuin Suomen Kim Kardashian
Lifessa sain ohjeet 4illalla ja 4 aamulla...
Sano että tämä on vitsi pls![]()
![]()
Sano että tämä on vitsi pls![]()
![]()
Miten tuo ruokavalio eroaa sun normaalista ruokavaliosta jos on mautonta ? Sähän aina väität syöväs pelkkää salaattia... p.s. punanen liha kannattaa jättää pois...
Sun pitäisi tulla mun luo, voin kokeilla sinulle tehdä hoidot yhdellä laitella.Hyvältä sä muru näytät jo nyt :heart:
Mulla on kans kauhee laihdutus menossa et saisin ton kamalan mahan pois :ashamed: Mulla on vaan maha niin täynnä raskausarpia että mulle jää varmaan ikuisiks ajoiks semmonen roikkuva löllykä![]()
1200 kaloreita per pv. Sokeritonta, mautonta kaikki, esim rahkat, kirpeät marjat vaan... raaka kalaa, mauton lihaa, salatin lehdet, annokset todella pienet.
Norm. kyllä syön myös riisiä ja muuta sekä lämmin ruokaa, keitot...