joku muu
toihan on ihan normaali ruokavalio mun mielestä, eikä mitään mautonta. Mutta hyvä, että olet tehnyt päätöksen terveellisemmästä elämästä. tsemppiä
Eikun mautonta tuossa on se että miten joillain siis voi olla noin paljon läskiä. Ap inhoaa ylipainoisia, sen takia se ei kelpuuta edes kavereikseen sellaisia .toihan on ihan normaali ruokavalio mun mielestä, eikä mitään mautonta. Mutta hyvä, että olet tehnyt päätöksen terveellisemmästä elämästä. tsemppiä
Mä haluan sinulle näyttää mun annokset mitä syön niin näet, ei mun ruokavaliossa nyt ole enää kun kaikki rasvatonta ja raaka ja annokset pienet. Mä laskin että koko kuukausi saan vain 1200kaloreita per pv, se on liian vähän jos liikun ja harrastan liikunta. Minulla on sellainen tulos vain ja ainoastaan kun tulen raskaksi, hormonit sekoittaa sen verran kroppani ja huom, minulla on myös nestettä vielä aika paljon, kaikkia, nestettä ja läskiä. Normalisti syön sellaista kaloreiden määrä mitä ihminen tarvitse enkä lihoo, normalissa olotilassa tarkoita.mitä milanna on aiemmin mahtanut syödä, jos tällainen ruokavalio on jotenkin poikkeuksellinen ja mauton?... kovasti on ennen mainostanut syövänsä tosi terveellisesti ja kevyesti. ei sitten tainnut pitää paikkaansa, jos painoakin on noin paljon kertynyt. ei tuo kilomäärä pelkkää turvotusta ole...
Sano että tämä on vitsi plsAlkuperäinen kirjoittaja Älä laihduta;30413601:Siis WOU! Sinähän nainen näytät todella hyvältä. Kilot ovat tulleet hyviin paikkoihin. Olet kuin Suomen Kim Kardashian
Tarkoitat sitä luontaistuotekauppaa? Oliko myyjällä jotain oikeaa tietoutta asiasta, että uskaltaa sanoa, että tulisi syödä enemmän kuin ohjeessa? Kromi ei yleensä imeydy kovin hyvin, mutta ihmiset saavat sitä enemmänkin liikaa kuin liian vähän. Naiselle riittää 20-25 mikrogrammaa ja kolmesta kapselista saisit jo 50 mikrogrammaa päivässä. Kovin suuri määrä elimistössä on luonnollisesti haitallista.Lifessa sain ohjeet 4illalla ja 4 aamulla...
Huhhuhu en oo toi kuka aiemmin kehu, mutta voi itku että oot seksikäs nainen! Vaikka on paljon ylipainoa niin just oikeissa kohdissa.Sano että tämä on vitsi pls
Ei taida olla vitsi. Sä vaan oot oppinu näkemään itsesi niin laihana että muu on hirveää ja kauhistus. Ei se 50+ kiloa oo tosiaan sun normipainoalueella.Sano että tämä on vitsi pls
1200 kaloreita per pv. Sokeritonta, mautonta kaikki, esim rahkat, kirpeät marjat vaan... raaka kalaa, mauton lihaa, salatin lehdet, annokset todella pienet.Miten tuo ruokavalio eroaa sun normaalista ruokavaliosta jos on mautonta ? Sähän aina väität syöväs pelkkää salaattia... p.s. punanen liha kannattaa jättää pois...
Sun pitäisi tulla mun luo, voin kokeilla sinulle tehdä hoidot yhdellä laitella.Hyvältä sä muru näytät jo nyt :heart:
Mulla on kans kauhee laihdutus menossa et saisin ton kamalan mahan pois :ashamed: Mulla on vaan maha niin täynnä raskausarpia että mulle jää varmaan ikuisiks ajoiks semmonen roikkuva löllykä
Miksi niistä pitää tehdä mauttomia ? Esim salaattiin voi tehdä kastikkeen jossa 1rkl oliiviöljyä ja paljon mausteita esim valkosipulia, sitruunapippuria / mustapippuria, sitruunamehua tippa tai pari... Lihaa voi maustaa pippurilla tms. Eikä mitkään mustikat, vadelmat jne ole kirpeitä Voithan sä nytkin syödä vaikka keittoa. Esim kasvissosekeitto ei paljon kaloreita sisällä mutta pitää mulla ainakin nälän pois ja on hyvää.1200 kaloreita per pv. Sokeritonta, mautonta kaikki, esim rahkat, kirpeät marjat vaan... raaka kalaa, mauton lihaa, salatin lehdet, annokset todella pienet.
Norm. kyllä syön myös riisiä ja muuta sekä lämmin ruokaa, keitot...