Rakastunut opettajaan ! :/

• Viestiketjun aloittaja "hopeless"
  • Ensimmäinen viesti
"hopeless"
Opiskelen siis aikuiskoulutuksessa, ja tämä opettaja mulla ollut nyt vuoden. En tiedä mikä siinä ihmisessä mua vetää puoleensa, on hän siis komea mutta esim.kun tulee lähelleni näyttämään jotain ( hakeutuu aina todella lähelle) voin vaan tuntea sen SÄHKÖN ilmassa. Mies on kova heittämään vitsiä ja laittaa usein asioita leikiksi,mutta välillä huomaan että menee mun seurassa vähän puihin. Mistä vois tietää tunteeko hän sen saman latauksen kuin mä? Voiko tällaisesta asiasta puhua ääneen?. Hän on parisuhteessa,itsekin olen,mutten ole aiemmin tuntenut näin voimakkaasti. Näen unia hänestä jatkuvasti.ihan kamalaa :(

noh.
Älä sano tai tee asialle mitään. Laitat opettajan todella ikävään ja kiusalliseen asemaan jos kerrot tunteistasi. Jos aivan pakko kertoa, niin odota niin kauan kunnes tyyppi ei enää ole opettajasi ja kerro vasta sitten. Sitten teidän ei ainakaan tarvitse enää nähdä toisianne mikäli juttu ei menisi ihan niinkuin strömsössä.

"hmmm"
Todellakin, älä sano mitään. Oletko miettinyt miksi koet rakastuneesi opettajaan? Onko perimmäinen syy opettajan valta tai asema? Oletko itse kiinnostunut juuri hänen opettamastaan aiheesta erityisesti ja projisoit sen opettajaan?

Hän on parisuhteessa. Siksi sun kannattaa ehdottomasti pitää asia omana tietonas. Sen mainitseminen ois tosi kyseenalaista.

Sie oot parisuhteessa. Kannattaa keskittyä omaan suhteeseen, koska ihastuksia tulee ja menee niin kauan että on haudassa.

"opiskelija"
Itse nimittäin opiskelen pohjoisessa ja olen myös huomannut että yhden opettajan kanssa on pientä säätöä. Tulee lähelle ja tuoksuu hyvälle, mutta on opettajani ja on parisuhteessa ja lapsiakin löytyy, joten olen yrittänyt unohtaa hänet vaikka vaikeaa se tekee.

hmmmm
[QUOTE="opiskelija";30413351]Itse nimittäin opiskelen pohjoisessa ja olen myös huomannut että yhden opettajan kanssa on pientä säätöä. Tulee lähelle ja tuoksuu hyvälle, mutta on opettajani ja on parisuhteessa ja lapsiakin löytyy, joten olen yrittänyt unohtaa hänet vaikka vaikeaa se tekee.[/QUOTE]

Missä tässä sitä säätöä tapahtuu? Siinäkö, että opettaja tuoksuu hyvälle? Ainakin meillä opettajan on joskus vain pakko tulla aika lähelle jos haluaa neuvoa jotain opiskelijaa jossain asiassa häiritsemättä kuitenkaan koko opetusryhmää.

"anni"
Mäkin olin aikuiskoulutuksessa pohjoissuomessa kaks vuotta ja koko sen ajan olin lätkässä J:llä alkavaan mieshenkilöön... Kun se piti mulle viimesiä tunteja, mietin et miks oon tuhlannu tän ajan tolleen... Hirveän hyvä opettaja ja hyvä tyyppi, mut mä kulutin kaiken ajan haaveillen typeriä.

Minä oon kyllä ihastunut moneen, ja aina ne opettaa samaa ainetta. Mulla siihen on vaan taipumus, varmaan monella muullakin... Sen pitää antaa vain mennä ohi.

Yhteistyössä