Mie hiivin nukkumaan. Toivottavasti kaikki saavat unta jossain vaiheessa :hug:.
joskus jopa tinkussa voi olla syy,ei pidä olettaa että vika olis aina kakslahkeisissa.Tinkuliinille sanoisin, että hänet ottaisin omakseni heti eikä viidestoista päivä. Olettaen, että en tietäisi onnensa olevan ihan muualla.
Lajitovereideni puolesta tunnen syvää myötähäpeää jos antavat Tinkun kaltaisen kulkea vapaana.
ei tinkussa vikaa ole. vanhat murheet pois ja etiäpäin mars.joskus jopa tinkussa voi olla syy,ei pidä olettaa että vika olis aina kakslahkeisissa.
Olen nähnyt kuvasi (olet sinäkin nähnyt nakukuvani)joskus jopa tinkussa voi olla syy,ei pidä olettaa että vika olis aina kakslahkeisissa.
pitäs muttei nukuta.Pitäskö sit mennä nukkumaan vai
Niinpä... sama vika.pitäs muttei nukuta.
:kiss:Olen nähnyt kuvasi (olet sinäkin nähnyt nakukuvani)
Voin ja saan kertoa, että ulkomuotosi tai luonteenlaatusi ei säikytä ainoatakaan miestä.
Pikemminkin vetää puoleensa.
vaihdetaan hommia pariks päiväksi. voin käydä kuuntelemassa ja antaa palautetta sun puolestaMun pitäs ma ja ti mennä istuksii parin kolmen tunnin ajaks kuuntelee jotain liibalaabaa ja tiedän jo valmiiksi että varsinkin ti on taas työn ja tuskan takana että jaksan pysyä hereillä ja kuunnella.
ihan hyvä idea juu mutta mä voin olla aika käsi sun hommissa Mutta tolppien ohi mäkin voi huristella vauhdilla...tosin pussi päässä:xmas:vaihdetaan hommia pariks päiväksi. voin käydä kuuntelemassa ja antaa palautetta sun puolesta
hyvinhän sää sitten pärjäät. kohteessa sitten lyöt pari kertaa vasaralla johonkin ja sanot että kunnossa on.ihan hyvä idea juu mutta mä voin olla aika käsi sun hommissa Mutta tolppien ohi mäkin voi huristella vauhdilla...tosin pussi päässä:xmas:
ai sulla on niin iisi duuni No kyllä se mult varmaan sitten onnistuis.hyvinhän sää sitten pärjäät. kohteessa sitten lyöt pari kertaa vasaralla johonkin ja sanot että kunnossa on.
joskus käy nin että ajaa 500 km ja kohteessa menee minuutti tai kaksi. joskus taas voi mennä viikokin. joka päivä on uusi yllätys.ai sulla on niin iisi duuni No kyllä se mult varmaan sitten onnistuis.