JooVenähtikö päikkärit?
Älä mulle puhu rakkaudesta yhtikäs mitään, jookos.Mmm, no tuo on totta. Mutta jos se kuolee, se ei ollut rakkautta... right?
Onneks mä vastustelin nukkumaanmenoa kun alko väsyttää aiemmin, tai olisin itekin heräillyt näihin aikoihin
Mie käyttäisin Lauran kikkaa ja sanoisin istu :xmas:.Ei oo lapsia, mutta laittaisin karhun valjaisiin ja veisin kävelylle.
No sehän tietysti olisi tehokkaintaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30414025:Mie käyttäisin Lauran kikkaa ja sanoisin istu :xmas:.
Noitien sanomana toi toimii miehiin, mut karhuista en olis ihan varma.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30414025:Mie käyttäisin Lauran kikkaa ja sanoisin istu :xmas:.
:hug:Ei tuu tinkulle kyllä uni tänä yönä vaikka pötkölleen pistäis,sen verran sytämmen päällä murhetta: (
Kyyneltä pukkaa kummastakin silmästä,vasen murehtii yhtä ja oikea toista asiaa.
Parhaimmillanikin mä pystyisin kuivaamaan vain toisen silmän kyyneleen.Ei tuu tinkulle kyllä uni tänä yönä vaikka pötkölleen pistäis,sen verran sytämmen päällä murhetta: (
Kyyneltä pukkaa kummastakin silmästä,vasen murehtii yhtä ja oikea toista asiaa.
onneks sentään poika valvoo teitin kaa
:hug:
Oli mullakin vielä 3h sitten iha suhteellisen ok fiilis mutta sitten parin tunnin sisään pukkaa yhtä jos toistakin murhetta samaan aikaan.
Mie en ole apea .
eka kerta varmaan kun sanon sun linkkaamiin biiseihin että hyiiii :$