The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää!

Ei siitä veljen luo menosta sitte tullutkaan mitään. Pääsin suurinpiirtein puoleen väliin matkaa kun hyppäs hirvi tielle auton eteen.Ei onneks tullut päälle mutta ei se kaukana ollut..Iski niinkauhee tärinä ja sydän hakkas niin oli pakko tulla äkkiä takas kotiin.Körötin jotain 60 koko kotimatkan niin pikkusenko porukat paino ohi. Sen verran nyt tajusin et varottelin toisia autoilijoita.Piti meinaa ajella muutama kilsa että pääsi kääntymään takasin.Oisinhan mä voinut veljen luo mennä mutta en olis uskaltanut varmaan enää takas ajaa niin tulin samantein takas.

Nyt lonkero kädessä ja klamydian keikka teemalta.
 
kyllähän noita nelijalkaisia tuolla piisaa, ei se pelkäämällä parane. eikä niitä oikein väistääkään voi. mutta hyviä lonkeroita ja loistavaa teemailtaa. itse jo kuntelin 2 tuntia klamydian tuotantoa tänään.
 
kyllähän noita nelijalkaisia tuolla piisaa, ei se pelkäämällä parane. eikä niitä oikein väistääkään voi. mutta hyviä lonkeroita ja loistavaa teemailtaa. itse jo kuntelin 2 tuntia klamydian tuotantoa tänään.
no enhän mä pelkää mutta helvetti kun säikähin kun se ykskaks hyppäs eteen ja rupes tönöttää.tolla tiellä niitä nyt juoksee jatkuvasti mut noin lähelle ei oo koskaan tullut tolla tiellä. vähemmästäkin säikkyy.
 
Mäki meinasin muuttopäivänä törvätä hirveen. Ihmettelin ko joku ajeli hätävilkut päällä vastaan, himmailin vähän vauhtia siinä ihmetellessä. Oli hyvä päätös, hirvi loikki tielle tuhatta ja sataa. Kyllä siinä itekin säikähti sen verran että pysähdyin tupakkatauolle ja kädet tärisi, mutta jatkoin matkaa ja koitin olla jännittämättä.
 
Iltapäiviä!:)

Nyt löyty pallopeli missä mä olen ihan surkee.:D
Muut heitteli kentän perältä ja puolesta kentästä koreja.
Sain mä varastettuu palloo mut siinäpä se.:D

Ei se mitään, ens kerralla pelataa sulkkista ni juoksutan kaikki kuolleeks.:kieh::D

Onneks en sentään saanu sormia rikki vaikka pallo tulikin melkosta kyytä päi.:D

Jospa keittelis kahvit. Ai hitto unohin ostaa glögit kaupasta!!!! Kohta on mentävä siis uuestaa.
 
meikä on muuten aika surkea aloittamaan suhteita mutta oon aika haka siinä että semmosen saa pelaamaan

Mulla on sama juttu. Enkä edes osais enää näitä seurustelu- ja tapailusääntöjä. Ja 30 yhteistä vuotta on saaneet aikaan sen, että oisin vallan pirun laiska opettelemaan uuden miehen tavoille kun tuo ukkokulta on niin tuttu sekä hyvine että ärsyttävine tapoineen
 
Päivää!

Ei siitä veljen luo menosta sitte tullutkaan mitään. Pääsin suurinpiirtein puoleen väliin matkaa kun hyppäs hirvi tielle auton eteen.Ei onneks tullut päälle mutta ei se kaukana ollut..Iski niinkauhee tärinä ja sydän hakkas niin oli pakko tulla äkkiä takas kotiin.Körötin jotain 60 koko kotimatkan niin pikkusenko porukat paino ohi. Sen verran nyt tajusin et varottelin toisia autoilijoita.Piti meinaa ajella muutama kilsa että pääsi kääntymään takasin.Oisinhan mä voinut veljen luo mennä mutta en olis uskaltanut varmaan enää takas ajaa niin tulin samantein takas.

Nyt lonkero kädessä ja klamydian keikka teemalta.
No johan on sattunu ja tapahtunu!
Kyllä kai tollasta ny pelästyy.:hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä