Veit jalat suustani.Aakoo tarttee pari tsihiä kun on paha mieli kun olkiukko hurmaa kaikki naiset. Hiukan muokattu lainaus toisesta ketjusta.
Ai onks olkiukko se mies1? Kun ei kukaan vastannut eilen mun kysymykseen.
mulle ole vieläkään selvinnyt että kuka mitä häh???Aakoo tarttee pari tsihiä kun on paha mieli kun olkiukko hurmaa kaikki naiset. Hiukan muokattu lainaus toisesta ketjusta.
Ei huolta, en tuo . Kunhan kysyin.DeeDee ei nyt tuo tähänki ketjuun tuota mieskökkös vääntöä!!!
Kuinkas me osattais käyttää tämmöinen taivaallinen tilaisuus parraiten hyväksemme?vaan nythän meille taviksillekin avautuu tilaa kun tunkion kovin kukko on jäähyllä
Laitatte tietenkin kuvia itsestänne yläosattomissa, niin nähdään miten lähellä vin dieseliä olette.Kuinkas me osattais käyttää tämmöinen taivaallinen tilaisuus parraiten hyväksemme?
Ja mä tartten tsihin ku ei se ollutkaan vintiisseli. En kyllä oo jaksanut kiinnostua niin että oisin jotain lärvivihkoprofiileja stalkannutVeit jalat suustani.
Todella bitch olet sinä.
Mä just laitoin ittestäni nakukuvan.Laitatte tietenkin kuvia itsestänne yläosattomissa, niin nähdään miten lähellä vin dieseliä olette.
Ei niitä voi laittaa liian useinMä just laitoin ittestäni nakukuvan.
Kuin usein semmoinen pitää laittaa, et naarasotukset olisivat tyytyväisiä?
Kuva todisteeks.meikä ei ainaskaan oo lähelläkään tieseliä, hyvä jos pensaa
Jos joku muu vaihteeksi??? Eikö vaihtelu virkistäisi?Ei niitä voi laittaa liian usein
Tarpeeksi usein.Mä just laitoin ittestäni nakukuvan.
Kuin usein semmoinen pitää laittaa, et naarasotukset olisivat tyytyväisiä?
Mutta eihän kukaan nyt nakukuvasta puhunut, pelkkä ylävartalo vaan... tai vaihtoehtoisesti alavartalo :xmas:Jos joku muu vaihteeksi??? Eikö vaihtelu virkistäisi?
Toi elokuunvaihteen savusaunafotoni on sevverran tuore, että en o siitä juurikaan ehtiny muuttua.
Tänks. Olet herrasmies.jätän sen sun huoleksi kun oot poikamies