Mulla on ihan erityinen syy.Mäkin taidan mennä päikkäreille, kun ei oikein nää asejutut nappaa.
tunnetuin snipperi kautta aikojen??ai kalasnikov kaliiberissa 7,62x53r olis muka yleisesti käytössä Suomen hirvihommissa, 308 pulttilukkokivääriä täällä käytetään
latvalinnustuksessa pitää osua 2 kolikkoon
Kyllä mä mielelläni kauhuleffoja katon! Toi Scream on vaan nähty jo niin monta kertaa. Sit päikyille :wave:Hylsyt lentää, naiset kaikkoaa. Asiassa ei o mitään uutta.
Ja leffan alkuun on vielä pari tuntia... ei- naisia kiinnostavan kauhuleffan.
9mm, me ollaan lukuisat kerrat todettu et se oli Simo Häyhätunnetuin snipperi kautta aikojen??
linko jos oot lappalainen karhujen takii?ai kalasnikov kaliiberissa 7,62x53r olis muka yleisesti käytössä Suomen hirvihommissa, 308 pulttilukkokivääriä täällä käytetään
latvalinnustuksessa pitää osua 2 kolikkoon
??Alkuperäinen kirjoittaja ei kyllä;30389032:linko jos oot lappalainen karhujen takii?
esim simo häyhä täräytti pitkääle yli8 500 metrii pystykortvallaan ja sä puhut et nyky pyssyt vaan 150?Meinasiko Petraa AK tuohon hirvestykseen? Rynnäkkökiväärin tarkkuus riittää hyvin linnustukseenkin tuonne 150m asti, eri asia kannattaako mutta tarkkuus riittää. Pyyhkäisyalasta krut mainitsikin, kun rk tähtäimet 150 niin pahimmillaan siitä taaksepäin luoti käy tähtäysviivan yläpuolella n.12cm. Eli karkea käsitys etäisyydestä riittää.
Ja jos kiikarin laittaisi siihen missä tietenkin apuviivat etäisyyden määrittämistä varten niin onnistuu metson tiputus kahteen- jopa kolmeensataankin metriin asti tarkkuuden puolesta.
vaan pysaty korvALLA? ja en mä oo täällä puhunu moiseta ku nyt9mm, me ollaan lukuisat kerrat todettu et se oli Simo Häyhä
ampui m28-30 Mosin-Nagantilla ja muistaakseni orggis avotähtäimillä
mulla ei ookku ku koltta sotilasmetari ukin setit en muista kaliperei mut se oli luonnon mies loppuun asti.??
jos mua meinaat niin mulla on valtavirrasta poiketen 9,3
avotähtäin ilman scopii. nkykiset sniperit amerikan maalla ampuu kilsan pitemälle kuin ww2 ai8kaan.9mm, niiden sota-ajan pyssyjen tarkkuus ja kantama oli paljon parempi mitä näitten nykyisten
ampuuko esim. SA-INT snaipperikiväärit rynkyn patruunaa?
että niitä mitä emmalla kaatoi.lainaus vikipeediasta
Häyhä käytti tarkka-ampujan tehtävässään suojeluskunta-asettaan, M/28-30 Pystykorva -kivääriä (sarjanumero 60974), ja toisin kuin neuvostoliittolaiset vastustajansa hän suosi avotähtäimiä kiikaritähtäimen sijaan.
käyttääkö ameriikan naipperit 7,62x39 kivääriäavotähtäin ilman scopii. nkykiset sniperit amerikan maalla ampuu kilsan pitemälle kuin ww2 ai8kaan.
häyhällä oli optine häiriö se heittää linssissä jos sulla heittoo silmis ,.lainaus vikipeediasta
Häyhä käytti tarkka-ampujan tehtävässään suojeluskunta-asettaan, M/28-30 Pystykorva -kivääriä (sarjanumero 60974), ja toisin kuin neuvostoliittolaiset vastustajansa hän suosi avotähtäimiä kiikaritähtäimen sijaan.
Ei ammu. Ei todellakaan.9mm, niiden sota-ajan pyssyjen tarkkuus ja kantama oli paljon parempi mitä näitten nykyisten
ampuuko esim. SA-INT snaipperikiväärit rynkyn patruunaa?
338 lämäri ehkäEi ammu. Ei todellakaan.
Pisin toistaiseksi rekisteröity snaipperiosuma taitaa olla tadaa ja vastaus on kanada... ja etäisyys jotain 2400m.
Ei onnistu milvaan vehkeellä.
aiheuttaa virheet. sun pitäis toisaalta miettiä mitäå haluut tulevaisuudelta?Ketjussa on nyt jokunen jonka pitäis mennä nukkumaan.
Ei millään pahalla.