No kun ehdit lähemmäs viittäkymppiä, niin hoksit, että joko maailma tai sinä et ole sama.no elä nyt höpötä hyvä mies että muka ei tuntis itseään kaikkea sitä kuuleekin alle kolmekybäsenä
mut kun mä ymmärrän sen et maailma muuttuu ja minäkin mut pohja on aina sama.No kun ehdit lähemmäs viittäkymppiä, niin hoksit, että joko maailma tai sinä et ole sama.
minkä viisastelun kun kysyin sitä?aakoon kanssa samoilla linjoilla, 9x19kin heittää tuon viisastelun kun alkaa itekki lähennellä miehen ikää
että mies muka tuntis ittensäminkä viisastelun kun kysyin sitä?
Problem solved!!!Käydä tiputtamassa se auto sinne, jotta aloittavat rassaamisen heti aamusta kun lähden toiseen suuntaan töihin, tietty.
niin no mulla on ollu aikaa 8v-18 vee linnassa! lasten sellasessaettä mies muka tuntis ittensä
Miten niin et ymmärrä?Pitäsköhän mun alottaa dokaaminen vai lopettaa se kun en ymmärrä teidän juttuja :O
no mitä se pitsi ny ei jummarraPitäsköhän mun alottaa dokaaminen vai lopettaa se kun en ymmärrä teidän juttuja :O
En mäkään ymmärräPitäsköhän mun alottaa dokaaminen vai lopettaa se kun en ymmärrä teidän juttuja :O
ota hyvä lady asiat asioina niin ei oo vaikeeta siis vastaat siihen niinku asia on. sillain mä elän. kato katu opetti sen ystävieni hengen kautta pitää olla rehellinen aina. mut kun huumoria haluun niin se on sit satuu ja överiii.Pitäsköhän mun alottaa dokaaminen vai lopettaa se kun en ymmärrä teidän juttuja :O
No toi 9x19 parabellum on vähän semmottinen miesten juttu. Joilla on ollu semmoinen.En mäkään ymmärrä
niin mua ammuttin aikoinaa 9mm mangumilla siks se nimi se on symboli selvisin hengissä väärästä tietä josta moni ei mut se muistuttaa ja se on kirjassa tyttärelleni.No toi 9x19 parabellum on vähän semmottinen miesten juttu. Joilla on ollu semmoinen.
Vanha saksalainen sotilaspistooli, sen kaliiperi ja patruunan pituus.
mut sun pitäis ymmärtää sejos para viittaat olkiukkoon nii onhan se tunnustettava että se kerjäämällä kerjäs verta nenustaan