Ei kuulu mun luontooni.hanki fuck buddy?
Ei kuulu mun luontooni.hanki fuck buddy?
Muuten kyllä sopii moinen toiminta, mutta pidän itseäni mieluummin naarasolentona. Töissä olen yksi jätkistä koska tarvittaessa saan kielenkäytölläni (verbaalisella) paatuneimmankin myyntimies mynttisen sanattomaksi ja punastumaan. Vapaa-ajalla olen mieluusti eteerisen herkkä ja kuplivan hassu nainenNo sinut toki tiedän. Mut humpansoittajatoverin rouvaa ei ole tapana laskea naiseksi, vaan "kelpo jätkäksi". Voitais ihan mainiosti maata samalla laverilla piereskelemässä kilpaa.
Siitä ei ole mitään iloa.hanki fuck buddy?
Mä heräsin kun jonkun auton hälytin alkoi huutaa ja nyt ei nukuta. Herätys 5.30Nyt ei tuu uni. Tuleepa kiva työpäivä.
Mua ei herättänyt mikään. Heräsin enkä saanu unta. Nyt kävi sama juttu. Ja kohta on herätys. : /Mä heräsin kun jonkun auton hälytin alkoi huutaa ja nyt ei nukuta. Herätys 5.30
kerrankin jotain muuta kuin kokkaamista tai askarteluapaskartelua mutta pikkusen haisee omakehu
ehkä sille on katetta
o.kno kelle sitte?
mun känny ei anna lainata
:kiss: kiittijuu, hyvin sää kirjoitit eikä se omkehu haittaa jos ei liiottele enempää kuin on kohtuullista
Sulla on vielä tuo blogipohjan ensimmäinen tervehdysviesti tuolla omien kirjoitusten joukossa. (Tyhmää minusta että blogipohjassa ylipäätään on sellainen.)Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30386766:Huomenta!
Nyt on "valmis".
maikataika.vuodatus.net...
oikein pelottaa
Kappas KIITTI:heart:Sulla on vielä tuo blogipohjan ensimmäinen tervehdysviesti tuolla omien kirjoitusten joukossa. (Tyhmää minusta että blogipohjassa ylipäätään on sellainen.)
huomaa myös pirtsakka hullunkillto silmissäjos ei nuilla peukuilla heru, niin. Ei millään..