The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai teillä on ollut täällä puheena millasia vaatimuksia miehillä ja naisilla on...sanoisin että mun vaatimuslista on aika lyhyt. Miehillä tuntuu riittävä se et on suht isot tissit ja kapee vyötärö ja naama kaunis...no siinä menikin sit mun saumat miehiin. niin ja se et naisen pitäs olla joku urheilullinen ja harrastaa monta tuntia päivässä liikuntaa...no joo,menetin jo toivoni...
 
Viimeksi muokattu:
Ai teillä on ollut täällä puheena millasia vaatimuksia miehillä ja naisilla on...sanoisin että mun vaatimuslista on aika lyhyt. Miehillä tuntuu riittävä se et on suht isot tissit ja kapee vyötärö ja naama kaunis...no siinä menikin sit mun saumat miehiin. niin ja se et naisen pitäs olla joku urheilullinen ja harrastaa monta tuntia päivässä liikuntaa...no joo,menetin jo toivoni...
Jos noi kaikki ehdot pitäis täyttää niin... onkohan toi mun mies sittenkin nainen kun se mut on huolinut :O
 
....mun kaikille tämän päivän suunnitelluille tekemisille tukin sitten stoppi. Nyt vain olen ja vain olen - yhdessä meijen lasten kanssa...ja hiljaa hengessäni laitan kyllä tuon yhden rohjon perään todella terhakkaan ja varsin tehtäviensä ajan tasalla olevan suojelusenkelin :heart: :hug:

Mun päivälle tuli herätys. Mitähän vielä saan tässä kuullakaan...voi meitä ihmispolosia...


Miten helvetin vaikeeta se onkaan pyytää oikeesti apua??!! :|
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä