The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenna on ultra ja pankki aika. Repeen kun jännittää :D löysin ihanan mökin jossa 6h ja keittiö. Uskaltaudun pyytämään sen verta että siitä voi tarjota..

Tyttö kysyi mihin me niin monta huonetta tarvitaan? No olohuone, tytön huone, pojan huone, vauvan huone, musahuone, ja vanhemmilla yhteinen. Ideaali ois isille ja äitillekkin omat huoneet, mutta en oo löytänyt tarpeeksi iso taloa..
 
Palstamamnan elämä ei ole helppoa kun reikä on tiukka kuin 12-vuotiaalla, miehen meisseli on isompi kuin lenkkipötkö ja seksiä on joka päivä..
Toihan on ihan itte aiheutettu ongelma. Olisivat valkanneet miehikseen semmoisen tavallisen, jota ei ainakaan avioseksi just kiinnosta. Niit on markkinoilla aikamoinen määrä. Eikä myöskään kandeis valkata mitään KimiRäikköstä, joka kisapäivänä vaihtaa renkaat kaks kertaa ja pussaa vaimoaan kerran. Tavallisemmalta mieheltä tuohon tuppaa kulumaan koko vuosi.
 
Huomenna on ultra ja pankki aika. Repeen kun jännittää :D löysin ihanan mökin jossa 6h ja keittiö. Uskaltaudun pyytämään sen verta että siitä voi tarjota..

Tyttö kysyi mihin me niin monta huonetta tarvitaan? No olohuone, tytön huone, pojan huone, vauvan huone, musahuone, ja vanhemmilla yhteinen. Ideaali ois isille ja äitillekkin omat huoneet, mutta en oo löytänyt tarpeeksi iso taloa..
No jos tönössä on pannuhuone tai autotalli, niin mies kumminkin viettää suurimman osan aikaansa siellä.
 
IhQ
:wave:
En kyllä enää koskaanikinä lähe autolla minnekään vähänkään isommalle tielle, ainakaan tällä säällä. Satasta olis pitänyt ajaa, sataa ihan kunnolla vettä ja tuulee niin että saa rattia veivata ihan vaan pysyäkseen tolla pikkuautolla ees tiellä...no, en ajanut niin kovaa (vaan n.80) ja joku urpo näki oikeudekseen vilkutella pitkiä valoja ihan perseessä kiinni.
Siirryin sit ajamaan ihan siihen penkanreunaan kii, pääsivät kiireisimmät ohi..kivakiva :ashamed:
 
Tsadaa!
Olen ajanu tänää varmaan kymmenkunta autoa,en edes muista mitä kaikkia:D Mut nyt olis sit kaksi vaihtoehtoa...täytyy nyt miettiä.
Tiedän ja olen päättänyt et auto menee vaihtoon mutta vähän tuli surku fiilis kun ajattelin et mun "kaveri" jäis autokaupan pihaan itkemään mun perään:(
Autoihinkin voi näköjään kiintyä vaikka niissä olis vikaakin. Olen mä joskus kyllä itkenytkin auton perään kun auto lähti afrikkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tsadaa!
Olen ajanu tänää varmaan kymmenkunta autoa,en edes muista mitä kaikkia:D Mut nyt olis sit kaksi vaihtoehtoa...täytyy nyt miettiä.
Tiedän ja olen päättänyt et auto menee vaihtoon mutta vähän tuli surku fiilis kun ajattelin et mun "kaveri" jäis autokaupan pihaan itkemään mun perään:(
Autoihinkin voi näköjään kiintyä vaikka niissä olis vikaakin. Olen mä joskus kyllä itkenytkin auton perään kun auto lähti afrikkaan.
jummarran, mää luulen että mullekkin tulis suru puseroon jos joutusin luopumaan Gudrunista
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä