The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Danskesta soitettiin että varataanko konttoriin aika.. En tiiä miks se tuntuu niin ... Ei.. Sanoin että oon sinnepäin menossa tällä viikolla niin varaan itse paikanpäältä.. Yks tuttu on siellä töissä ja jopa sillä on asuntolaina ja käyttötili muualla... Vähän, et jos henkilökuntakaan ei oo omassa pankissa, niin.... :whistle:
 
kahvikirahvi
Kammottava tuo Rautavaaran onnettomuus, asia on pyörinyt päässä koko päivän. Voi lapsraukkoja :'(
Mua ahdistaa ko yks ala-asteaikainen luokkatoveri kaltoinkohtelee lapsiaan. Työtön sossupummi pitää lapsia päivittäin 8-16 tarhassa. Käyttää huumeita lasten (2 & 3v) ollessa kotona ja telkeää ne huoneeseensa, ovenkahva poistettu huoneen ovesta, illoiksi ja öiksi kun kavereineen vetää pöntön sekaisin. 7 lastensuojeluilmoitusta tehty, ainoa seuraamus että poliisi kävi ovella puhalluttamassa ja toivotteli hauskaa illanjatkoa kun pilli näytti nollaa.


Lopulta jäi kolmisen viikkoa sitten kiinni huumeista, oli huikeat 15 vuorokautta lasten kanssa laitoksessa jonka jälkeen pääsi kotiin, lasten kanssa tietenkin. Kaks kuukautta joutuu käymään seuloissa. Kaksi kuukautta?? Imho; VMP.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä