Mistä miehiä löytää?

• Viestiketjun aloittaja Miestä vailla
  • Ensimmäinen viesti
htgsz
Tinderistä löydetty kumppani on todennäköisesti älypuhelin- ja Facebook-riippuvainen, koska sen käyttö edellyttää aktiivisuutta molempien asioiden suhteen. Lisäksi Tinder ei tietysti tosiaankaan sovellu niille, jotka eivät halua jakaa elämäänsä Facebookissa (ja paljastaa sijainti- ja henkilötietojaan Tinderin takana olevalle firmalle).

Kedoin kaunein kakkanen
Joopa joo, ite oon aina tutustunut baarissa miehiin ja samoin kaverit. Oon huomannut, että epäsosiaalisemmat/ulkonäöllisesti ei kedon kauneimmat kukat eivät tutustu ja sitten he dissaa baareja. :D
Mie oon aina kyllä tutustunut kivasti baarissa miehiin vaikken mikään kedon kaunein kukkanen olekkaa :D Vastaan on tullu kaikenlaista miestä :p

Kedoin kaunein kakkanen
Noin yleisesti kumminkin baareissa ulkonäkö merkitsee aika paljon, kun on rivissä toinen toistaan näteimpiä naisia. :)
Mie oon taas omassa ystäväpiirissä huomannu että ne kaikkein näteimmät jää sinne seinustalle istumaan ja meillä vähän vähemmän näteillä on vientiä sitäkin enempi :D Ollaan kai varmempi saalis ja siks helpompi yrittää :p

Noin yleisesti kumminkin baareissa ulkonäkö merkitsee aika paljon, kun on rivissä toinen toistaan näteimpiä naisia. :)
En kyllä ole koskaan ajatellut asiaa noin, enkä ajattelekaan. Miksi ajatella tuota asiaa kilpailuna kerta jokainen meistä on yksilö ja jokaisella on omat mieltymyksensä ulkonäöstä. Se mitä sinä pidät kauniina tai hyvännäköisenä ei vierustoverin mielestä välttämättä ole kummoinen.

Viimeksi muokattu:
Mie oon taas omassa ystäväpiirissä huomannu että ne kaikkein näteimmät jää sinne seinustalle istumaan ja meillä vähän vähemmän näteillä on vientiä sitäkin enempi :D Ollaan kai varmempi saalis ja siks helpompi yrittää :p
Se taas riippuu miten nainen käyttäytyy, hymyileekö ja onko helposti lähestyttävä. Itse teen ite myös aloitteita kun monet miehet on ujompia, paitsi loppuillasta ;D

En kyllä ole koskaan ajatellut asiaa noin, enkä ajattelekaan. Miksi ajatella tuota asiaa kilpailuna kerta jokainen meistä on yksilö ja jokaisella on omat mieltymyksensä ulkonäöstä. Se mitä sinä pidät kauniina tai hyvännäköisenä ei vierustoverin mielestä välttämättä ole kummoista.
No miehet katsovat ulkonäköä enemmän ja täten kauniimmat saavat eniten huomiota ja mahdollisuuksia ihan kaikkialla mutta erityisesti baariympäristössä.

"Naikkonen"
Suosittelen laittamaan profiilin nettiin ja tapailemaan ahkerasti mukavaksi/kunnolliseksi osoittautuvia miehiä. Ihan tutustumismielessä kahville/oluelle. Naisena saat huomata, että miehiä kyllä riittää, vaikka varmasti suurin osa noista (kunnollisista) miehistä ei kuitenkaan ehkä viehätä sinua fyysisesti. Ota se harrastuksesta ja tee uusia tuttavuuksia. Se huomio mitä saat näiltä miehiltä nostaa itsetuntoasi ja egoasi ja kun tunnet olevasi haluttu ja sinulla on treffejä/vientiä yms. Olet kuin magneetti myös baarissa, harrastuksissa, missä vain käytkin. Ehkä löydät jonkun sieltä netistä tais sitten baarista, töistä, harrastuksista jne.

Kedoin kaunein kakkanen
Se taas riippuu miten nainen käyttäytyy, hymyileekö ja onko helposti lähestyttävä. Itse teen ite myös aloitteita kun monet miehet on ujompia, paitsi loppuillasta ;D
Kyllä miulla on enempi vientiä kun niillä näteillä kavereilla vaikka ovat ihan positiivisia ja avoimia ihmisiä :) Jostain syystä sitä miehet tuppaa miun kylkeen liimautuvan :D

Kyllä miulla on enempi vientiä kun niillä näteillä kavereilla vaikka ovat ihan positiivisia ja avoimia ihmisiä :) Jostain syystä sitä miehet tuppaa miun kylkeen liimautuvan :D
Niin, monet ajattelee ettei heillä ole mahdollisuuksia kauniimpia/komeisiin joten eivät lähesty. Mulla ei ole kyllä ollut ikinä vaikeuksia kun olen sen verran ulospäinsuuntautunut ja teen sen lähestymisen helpoksi.

Kaikkiin miehiin olen tutustunut joko baarissa tai kaverin kautta jossain pippaloissa. En tiedä mikä on meininki nykyisin. Nettikin kait hyvä paikka löytää treffi seuraa?? Olen ollut parisuhteessa koht vuosikymmenen ja jäänyt kelkasta missä nykyisin tavataan ihmisiä..

Yhteistyössä