The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Hitsi kun harmittaa, en muistanu ostaa italiansalaattia kaupasta. Nyt tekis mieli sitä. Lähiaikoina oon ihan hullaantunut siihen, voisin viikon elää pelkällä italiansalaatilla...ja meetvurstilla. Ja juustolla.

Muoks. En ole raskaana :D
 
Mun tekis mieli uudistaa tätä takkupesää kans.
Ajattelin sellasta ketun turkin väristä oranssia muuten ja leikata ehkä poni otsiksen.
Sit kun päässä on kuiduilla tehtyjä lettejä siellä täällä, ne saa jäädä vaaleina sinne sekaan.

Otsatukasta en oo vielä ihan varma.
 
Äää muistaako kukaan mitä se rasva oli kun mies suositteli kun iho tippuu kun kuivuu ja kutisee?! kävin niissä isoissa marketeissa enkä muistanut koko asiaa niin jos huomenna ehtis jossain välissä käydä uudelleen kun muutenkin samaan suuntaan tulee mentyä.Tosin jos iskä on kerta mukana niin en mä kyllä minnekkään kauppoihin pääse mut jos kuitenkin...
 
Äää muistaako kukaan mitä se rasva oli kun mies suositteli kun iho tippuu kun kuivuu ja kutisee?! kävin niissä isoissa marketeissa enkä muistanut koko asiaa niin jos huomenna ehtis jossain välissä käydä uudelleen kun muutenkin samaan suuntaan tulee mentyä.Tosin jos iskä on kerta mukana niin en mä kyllä minnekkään kauppoihin pääse mut jos kuitenkin...
Kookosöljy?
 
Munkin pitäis mennä kampaajalle taas piakkoin, viimeks heinäkuussa kävin... saa aina miettiä että mitäs tälle pehkolle sitten seuraavaks keksis. Viimeksi kampaaja kysyi että koska leikataan lyhyeksi, mutta ei ehkä vielä ainakaan :D
 
En ole koskaan ollut nainen,
jota voisi rakastaa ensisilmäyksellä.

En ole nainen,
josta voi tehdä haluamansa.

En.

Rajattomuuteni rikkoo tabuja,
kun seison kumisappaat jaloissani
autotallin ovella
ja pyydän sinut leikkiini.

Pyllyn poskilla sahanpurua
ja minä väitän olleeni puutarhahommissa.
 
Miulla ei semmonen tasaotsis pysy paikallaan, en joka aamu jaksas alkaa vääntää ja kääntää. Sivuotsista oon "pitäny", se ei oo niin justiinsa.
Mulla on helppo kun en voi koko reuhkaa pestä kun 2x vko, niin otsatukan pesasen kuitenkin joka päivä ja kuivaan sen suoristuraudalla. Sit suhhaus kuivashampoota tyveen niin pysyy aloillaan eikä silti tartte tönköttää millään hiuslakalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
arvaa kuka
Olenko aina ollut liian
lyhyt huomaamaan että
busseissa on seisontakahvoja?

Luulin että niitä on vain
sarjakuvissa ja ulkomailla.

Tämän tajutessani,
olen kuin kissa joka
on unohtanut kuinka kehrätään.
 
Voiko alle 10.v alkaa murkkuikä?
Voiko olla mahdollista, että hiukset ovat koko ajan rasvaiset ja näyttää siltä, että finnejä on tulossa...voiko olla...?

Toivottavasti ei......:'( Haluaisin että hän saisi olla pitkään pikkuinen, eikä hormonien vietävänä..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä