The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja mie lähden nyt pitämään kurissa ja tämän kikkuralettipään nuhteessa tätä poppoota :D :wave:

Eli käytännössä tarkoittaa sitä, että ensin vetäsen äidinkielen sulkeiset tuon yhden kanssa ja sitten lennossa vaihdan tuon toisen kanssa matematiikkaan ja siinä välissä - semmonen tutina ois - ehdin ihastelemaan ihania prinsessallisia piirustuksia sekä letittämään barbin ja nuken jos toisenkin ellen jopa ihan Itse Prinsessaakin :heart:

Ja sitten etin Mister Dogiselle läjän villasukkia mukaan matkaan ja päähineitä ja rukkasia ja utelen suurin piirtein suoraan väistellen reitintynkää ja...

...huokailen ja fiilistelen näitä perheolemisia ja pölinöimisiä :heart:

Koettakaahan kestää mua sitten jatkossa, miten ikinä sitten paikalla olenkaan :snotty:....tosin suurin paine ja tuska tässä on sillä pussilakanan reppanalla :ashamed:

Näkyilläänpäs siis :kiss:

Ihunia, niin kerrassaan ihunia olette te kaikki :kiss: :heart:
 
En ota pahalla. Minust ei pahaa saa tekemälläkään.

En myöskään kauheesti kaipaa treffejä enkä kärsi naaraotuksen puutostaudista, koska mitä kauemmin olen yksin sitä paremmin viihdyn yksin.

Mikä on sinänsä täysin järjetöntä, koska minut on varustettu ukkomiesgeeneillä.

Kun Peppini löydän, niin muuta en hänelle voi tarjota kuin sydämeni. Niitä mulla on vain yksi annettavaksi. Ja se on jo nyt melko kärsinyt ja rikki.
Hyvähän se on, että yksin viihtyy. Vielä parempaa toki on kaksin tallata eteenpäin :).

Ja mä luulen, että täällä on aikalailla paljon muitakin elämää nähneitä, enemmän tai vähemmän vaurioituneita sydämiä liikenteessä....mutta hiljaksiin ja oikeassa ympäristössä oikean hoidon ja huolenpidon keralla niidenkin vauriot haalistuvat ja syke käy voimakkaana ja luottavana ja suuresti rakastavana ja tuntevana :)

Peppisi löytyy kyllä :).
 
Hyvähän se on, että yksin viihtyy. Vielä parempaa toki on kaksin tallata eteenpäin :).

Ja mä luulen, että täällä on aikalailla paljon muitakin elämää nähneitä, enemmän tai vähemmän vaurioituneita sydämiä liikenteessä....mutta hiljaksiin ja oikeassa ympäristössä oikean hoidon ja huolenpidon keralla niidenkin vauriot haalistuvat ja syke käy voimakkaana ja luottavana ja suuresti rakastavana ja tuntevana :)

Peppisi löytyy kyllä :).
Joo. Ja mä jaksan odottaa, koska valmiissa maailmassa ei o mihinkään kiire ja Peppini on odottamisen arvoinen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä