Tuli vaa mieleen, että mitä te miehet ajattelette jos näätte saunassa/suihkussa pieni munaisen miehen?

Olipa yllätys että Tero löytyi täältä missä puhutaan muiden miesten munista :D

(hei, se on jo hyväksyttävää nyky-Suomen yhteiskunnassa, ei muuta kuin kaapin ovet auki vain)
On jo kuule tullut selväksi, että sie tykkään munista enemmän kuin pimperoista, mutta oikeestiko oot noin avoin tuon pervoutesi suhteen? Ja joo, tiiän, että nykyisin teitä homoja tulee suurin piirtein ovista ja ikkunoista, mutta iljettää silti ajatus.
 
On jo kuule tullut selväksi, että sie tykkään munista enemmän kuin pimperoista, mutta oikeestiko oot noin avoin tuon pervoutesi suhteen? Ja joo, tiiän, että nykyisin teitä homoja tulee suurin piirtein ovista ja ikkunoista, mutta iljettää silti ajatus.
Pitäiskö esim. opetella ensin ihan kirjoittamaan? Tiedän, se on vaikeata tietyssä kehitysvaiheessa minkä useimmat tosin käyvät läpi noin 8-9v iässä.

Tsemppiä sulle kuiten :)
 
Ei mitään hätää
Onpas hitsin typerä ketju..... :D Alkuperäinen kysymyskin kyllä oli ihan outo.

En mä ainakaan naisena kyttää toisten pimpsoja uimahallissa (lehdistä kyllä).

No, kerran kyllä pisti silmään, kun eräs istui saunassa siihen malliin, ettei voinut olla näkemättä. No joo, kyttäämiseni taisi vaikuttaa se, että näytti niin hyvältä.

Mutta erään kommenttiin kommentoin sen verran, että aika tarkkaan pitää kytätä nähdäkseen ne löysät pimpsat... :D :D
 
kokenut nainen
[QUOTE="Kohtalotoveri";30372748]Ajattelisin huojentuneena että: " On niitä kohtalotovereita"

Oma kalu löysänä n. 10 cm ja erektiossa n. 14 cm[/QUOTE]

Eihän toi ole pieni, vaan ihan normaali. Sen kokoisilla olen saanut parhaat orkut.
 
asiantuntija
Ja en kyllä ihan vertais pillua ja munaa tässä asiassa ylipäätänsä. Jos miehet katsovat munia niin naiset ehkä katsovat tissien kokoa.
sillä erotuksella, että vain itse isojen roikkutissien omistajat luulee, että niissä on jotain hienoa. Ei sillä rintojen koolla ole niin suurta merkitystä kuin muodolla. Yleensä mitä isommat, sitä runemnat ja niiden alla vielä haiseva fungus niin avotttt.
 

Yhteistyössä