The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oletan, et osaisin ton otuksen ampua, pistää lihoiksi ja laittaa parhaat palat pakkaseen

Ei tol otuksella niin paksu panssari ole etteikö pstkessu sitä läpäisisi. Taisteluvaunuillakin on oikesti terästä vain keulatornissa. Semoinen vajaa metri, josta Apilas menee puolen kilsan kantomatkallaan heittämällä läpi. Kyljessä terästä on huomattavasti vähemmän ja moottorin päällä sitä ei o oikeesti ollenkaan. Kas kun vaunu ei saa painaa viittäkytä tonnia enempää, muuten mikään moottori ei jaksais sitä kuljettaa.

Panssarintorjuntamiesten keskimääräinen elinikä on sit noin viis sekuntia. Ohjus kantaa suurinpiirtein neljään kilsaan ja sen nopeus on vaivaiset 300 metriä sekunnissa. Vaunu kääntää putken alle sekunnissa ja sielt lähtee kakskyt kilsaa kantava kranaatti nopeudella kaks kilsaa sekunnissa.

Elämä on vittumainen ja lyhyt.

Jos ei ole Isiksen joukoissa mut ehkäpä olen vain vastapuolella.
tämä pisti silmään. olen myös pstk ohjusmies. alikessu kumminkin vaan .pari apilastakin olen saanut ampua. kaksi lankaohjattua ohjustakin pääsin ampumaan.

Ja ihan oikeesti mä olen saatanan hyvä ampuja.Ehkä en ole paras panssarintorjuja vaik siinäkin hommassa olen oikeesti hyvä ja ihan vittumaisuudellani päihitän jokaisen uskonnon varjolla taivaalle räiskivän rynkyn. Hitto vie mä olisin kova sana palkkasoturina. Miks en ole on toinen juttu.

Huomenia kaunihia ihan kaikille :)

...ketkä nyt ikinä tähän aikaan jo ylhäällä pomppivatkaan

Olihan se tuo yönseutu taas yhtä lyhyttä kuin kanan lento, mutta josko tämä menninkäinen tekis jälleen sen satumaisen muodonmuutoksen kahviämpärin vaikutuksen suomana :D

Harmaalta näyttää seutukunta ikkunalasin toisella puolen eli se pukkaa sitten väriterapiaa jossain muodossa - turhankin willinen kikkurapää kuosiin ja punaa huuliin, pilkettä vissiin piisaa omiksi tarpeiksi ihan hyvästi :D

Heiii - tällä pirteällä biisillä päivän kimppuun - oikein rentoa lauantaita :)
Count On Me - Bruno Mars Lyrics - YouTube

IhQ
Huomenta!
Älysin vasta nyt että melkoisen pikakäynti tulee messuille kun eihän tuon kuopuksen synttärivierailu ollu ku 2 tuntia : /..iso paikka niin eipä tuossa ehdi ku pyörähtää.

Huomenta!
Älysin vasta nyt että melkoisen pikakäynti tulee messuille kun eihän tuon kuopuksen synttärivierailu ollu ku 2 tuntia : /..iso paikka niin eipä tuossa ehdi ku pyörähtää.
...onkos se koko viikonlopun kestävä, voisko sitten ajatella, että huomennakin menis sinne messuille vaikka tyttöjen kesken, semmonen tyttöjen a- luokan tapahtuma :)? Vai oliko kalliitkin liput? Ja oliko tarkotus sulla hiukan jo olla tonttuilemassa ;)...

IhQ
...onkos se koko viikonlopun kestävä, voisko sitten ajatella, että huomennakin menis sinne messuille vaikka tyttöjen kesken, semmonen tyttöjen a- luokan tapahtuma :)? Vai oliko kalliitkin liput? Ja oliko tarkotus sulla hiukan jo olla tonttuilemassa ;)...
Onhan se koko viikonlopun eikä ollu hirmu kalliit liputkaan.
Vaan oikeestaan lähinnä meinasin käydä kattelee mitä kaikkea ihmiset on keksineet tehdä käsillään :D
Ehkä jos jotain pientä olis ostanut..no ehkä siinä ehtii, ei siel kaikki kojut niin hurjan kiinnostavia oo et ne voi sitten skipata.

Onhan se koko viikonlopun eikä ollu hirmu kalliit liputkaan.
Vaan oikeestaan lähinnä meinasin käydä kattelee mitä kaikkea ihmiset on keksineet tehdä käsillään :D
Ehkä jos jotain pientä olis ostanut..no ehkä siinä ehtii, ei siel kaikki kojut niin hurjan kiinnostavia oo et ne voi sitten skipata.
..no sitten vain terävänä liikenteeseen ja tekemään sellaista yleissilmäystä messujen antimiin. Ihan varmasti sieltä tarttuu mukaan ja mieleen uusia juttuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30371284:
Huomenta :)

Mikähän siinä on ettei ees sillon ku sais nukkua, voi nukkua. Nyttenki mä vaan kukun täälä pystyssä ylhäällä, vaikka oltii paikallisessakin eilen käymässä. Noo mut kahvia koneeseen, uus päivä uudet kujee :)
Huomenia :)

...pitäähän sitä nyt koko viikonlopusta imasta irti kaikki mahdollinen, mitä sitä suotta nukkumaan ;)

Ja hyvässä seurassa sitä nyt menee päivän jos toisenkin surraten ja pienillä unilla, ehtii sitä tasaamaan sitten tuonnempana sitä vajettansa...

...paitti että en mä ainakaan :D joten ei muuta kuin lisää kahvia koneeseen

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä