The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
TÄH???

Maailmani sortui juuri. Kohta ruutis ei ole ruutis, mä en oikeesti ole Pekka, Kyöpeli ei ole noita, päättömällä on pää ja routamisu on mies.

Voita mulla kyllä on mut hyvä hamppuköysi puuttuu.
:LOL: - varjele, mä meinasin just tukehtua banaanin palaseen

Hyvinkään levottoman vilkkaalla ja kipeellä mielikuvituksella musta ei saa miestä tekemälläkään :D. Että sori vaan :snotty:...

Mua vähän ärsyttää et toi jenni ei ole kertaakaan repässyt kunnolla...menee samalla tyylillä kaikki niin omat kun vieraatkin biisit....vetäs niinku gimmelin aikoihin...edes sinne päin...
Gimmel - Roviolla (2002) - YouTube
Meinasin tulla sanomaan samaa tuosta huokailusta mutta - hyvin Jenni ton IhanaValo- viisun veti, aurinkoisen raukea sovitus...:)

Ja voi miten nättinä oli hän! Punaiset huulet, tummat pitkät hiukset ja mekko :heart:

:LOL: - varjele, mä meinasin just tukehtua banaanin palaseen

Hyvinkään levottoman vilkkaalla ja kipeellä mielikuvituksella musta ei saa miestä tekemälläkään :D. Että sori vaan :snotty:...
Hähää. Paljastit asuinpaikkasi. Asut siis Hyvinkäällä. Deedeeärräkin just paljasti asuinpaikkansa kertomalla olevansa kotoisin jostain Nääsvillen nurkilta. Jos tää tahti jatkuu, niin jo ennen joulua mä tiedän kaikkien palstan naisien osoitteen.

Sekä Hyvinkää että Nääsville on mulle nuoruudestani hirveen tuttuja paikkoja. Kas kun oli intissä panssarijoukoissa, niin iltalomille ei koskaan viittiny ennä Hämeenlinnaan paitti vain uimahalliin. Isännät turhankin hyvin tiesivät panssaripoikien iltalomapäivät ja kahlitsivat nuoret neidot kotisänkyyn kiinni.

Piti lähteä kauemmas, kuten Valkeakoskelle, Riksuun, Hyvinkäälle, Nääsvilleen tai Forssaan. Nois paikoissa musta baretti oli aina harvinaisuus. Matka toki kesti niin kauan, et useamminkin joutui poistumiskieltoon ja putkaan, mut kyl se oli vaivan arvoista.

Hähää. Paljastit asuinpaikkasi. Asut siis Hyvinkäällä. Deedeeärräkin just paljasti asuinpaikkansa kertomalla olevansa kotoisin jostain Nääsvillen nurkilta. Jos tää tahti jatkuu, niin jo ennen joulua mä tiedän kaikkien palstan naisien osoitteen.

Sekä Hyvinkää että Nääsville on mulle nuoruudestani hirveen tuttuja paikkoja. Kas kun oli intissä panssarijoukoissa, niin iltalomille ei koskaan viittiny ennä Hämeenlinnaan paitti vain uimahalliin. Isännät turhankin hyvin tiesivät panssaripoikien iltalomapäivät ja kahlitsivat nuoret neidot kotisänkyyn kiinni.

Piti lähteä kauemmas, kuten Valkeakoskelle, Riksuun, Hyvinkäälle, Nääsvilleen tai Forssaan. Nois paikoissa musta baretti oli aina harvinaisuus. Matka toki kesti niin kauan, et useamminkin joutui poistumiskieltoon ja putkaan, mut kyl se oli vaivan arvoista.
samassa paikassa inttini vietin, barettikin on vielä jossain tallessa.

:D Pitääkö tässä alkaa jo pelätä..

:D Pitääkö tässä alkaa jo pelätä..
Sinuna pelkäisin.

Tai siis ei sun mua oikeesti tartte pelätä, kenenkään ei tartte. Mä olen oikeesti ihan älyttömän kiltti. Tai ainakin älytön.

Vain kessun minusta intissäkin tekivät mut upseerikoulujunaan pääsyäni hirveesti haittas nainen, puntis ja putkareissu. Niinpä minusta ei koskaan tullut upseeria eikä herrasmiestä.

Musta baretti on vanhan kototönön ullakolla, jos rouvani ei ole heittänyt sitä pois. Tarkka -ampujaksi mut määrättiin, mut en suostunut. Pataljoonan hiihtojoukkueeseen mut käskettiin, mutta siltä vältyin ottamalla kaljaa röökipaikalla ylilutin nähden.

Naiset, rööki ja kalja on pelastanut minut monelta pahalta. Samoin musiikki, joka on pelastanut minut urheilulta.

Ystäväni Roope on kyl viel parempi. Hänet musiikki aikanaan pelasti työnteolta.

• Tykkää
Reactions: poika

:D - jaa jaa....savolaasittain sanon, jotta suatanpa ollakii....tai suatanpa olla olemattiiii :rolleyes: :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä