Asunnon vuokraamisesta yritykselle, hjelp!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaaha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jaaha"

Vieras
Eli jos yritys tahtoo vuokrata asuntoni, tahdon tietysti tilata yrityksen luottotiedot siinä tapauksessa niin näenkö samalla myös yrityksen osakkaiden (kolme omistajaa) luottotiedot ym?
Vai pitääkö ne tilata erikseen sitten?

Yritys voi aina vetää konkurssiin etkä saa ikinä euroakaan. Itse en vuokraisi yritykselle. Miksei joku yrityksen vastuuhenkilö voi sitä vuokrata omiin nimiinsä yksityisenä?

Perusteluita? Mikä voi mennä vikaan pahemmin kuin yksityisellä?
Seurannut sivusta kuinka paljon harmia voi yksityisestäkin olla..

Ja edelleen kovin toivoisin vastausta alkuperäiseen kysymykseeni :)

Yritys voi aina vetää konkurssiin etkä saa ikinä euroakaan. Itse en vuokraisi yritykselle. Miksei joku yrityksen vastuuhenkilö voi sitä vuokrata omiin nimiinsä yksityisenä?

Yleensä yrityksellä on vuokra x 1,25. Lisäraha ei kiinnosta?
Jos on esim isohko yritys ja toiminut vuosia, niin ei siitä yleensä mennä konkkaan heti.
Monilla yrityksillä on ulkomaalaisiai osaajia työkommennuksella, joten tarvitsevat asuntoja.

[QUOTE="Jaahas";30370984]Okei, saako ne automaattisesti kun tilaa yrityksenkin tiedot?[/QUOTE]

Ei saa automaattisesti. Mun miehellä on osakeyhtiö, joten tunnen näitä asioita. Usein mekin tsekataan netistä toisten firmojen luottotietoja ja ei niissä vastuuhenkilöiden luottotiedot näy.

Selvä, kiitos :) Mitä mieltä, onko niillä vastuuhenkilöiden tiedoilla edes mitään väliä? Olettaen että firman tiedot ovat kunnossa ja vakavarainen yritys joka toiminut pidempään..

Yhteistyössä