The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuonne töihin nyt pystyy jo menemään ilman kovin pahoja jännityksiä. Mut esim.keskustaan en mielellään lähe ja toinen paha on isolle tielle liittyminen.
Maanantaina pitää kuulemma ite selvitä sinne kampaajalle ja kotiin, sukulainen leikkelee parinkymmenen kilsan päässä..alennuksen takia sinne siis :D

Oon huomannu että puhun itekseni ajaessa(kin):snotty::ashamed:
Tai vaihtoehtoisesti laulaa hoilotan...en kovin kovaa ku pitää keskittyä siihen ajamiseen mutta kuitenkin :D
Lähde, lähde vain sinne keskustaan pärräämään, harjoittelemalla sitä varmuutta saat :).

:D - toinen autossa laulaja :wave:! Niin mäkin teen, kovaa ja korkeelta, antaumuksella pistän menemään ja siinä sivussa leikin suurtakin rumpalia rattia sormillani paukutellen :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Kais - :hug: jaksamisia ja hyviä vointeja ja kivuttomia päiviä toivon sulle.

Hyvä, että tiedät nyt, missä ns. mennään eli on sitä diagnoosia ja tietoa tarjolla, jonkin verran keinoja kipujen kanssa elämiseen sekä niiden lievitykseen.
Kiitos katti :)
Joo, mulle oli tärkeää saaha tietää mistä nämä kivut johtuu ja saada keinoja lievittää niitä.
Näillä eväillä nyt mennään.

Egr
En ole autojen asiantuntija. Mut toistaiseksi jokainen volkkari, mersu ja volvo on palvellut minua paremmin kuin hyvin. Rellut ja sitikat olen havainnut sähkövikaherkiksi, joita roudarin sieluni ei oikein kestä. Japanilaisia penkkejä taas perseeni ei kestä, vaik se kyl täytyy myöntää, et jokusessa Hondassa on ollu melkoinen tykki koneeksi.

Yleisviihtyvyys on ukkomiehelle tärkeää ja toistaiseksi se on parhaiten toteutettu vetokoukullisessa farkkumesessä tai volvossa.

Toi Capri on sit ihan jotain muuta kuin yleisviihtyvyyttä.
En minäkään mikää mekaanikko ole tiedän vaan sen verran että Laakkosen mekaanikko ystäväni neuvoi välttämään kaikkia VAG tekemiä 2.0tdi moottoreita ja kyllä netistä asioita selvitettyäni en iki uskaltaisi ostaa tuollaista.

Löytyy useampia yli 2000€ korjauksia vaativia vikakohteita kallein yksittäinen remontti minkä tiedän 2.0tdi BMP tunnuksella varustettuun volkkariin tulleen on 9000€ ja näitä on mennyt kuulemma useampiakin Suomessa, Mualimalla todella paljonkin.

Capri on hieno auto veljellä on melkein aina ollut sellainen ;)

No sitten vaikkas myytte ja menette vuokralle ja tuumailette ja kattelette sitten sitä omaa ajan kanssa. Sen oman laittaminen on kuitenkin niin suuri sijoitus, että sitä kannattaa vaikka miettiäkin himpun kauemmin :).

Mun mielestä.
En vaan jaksa muuttaa enää monesti. Me ollaan yhdeksässä vuodessa muutettu kymmenen kertaa.. Oon seurannut myytäviä taloja pari vuotta. Tiedän tasan mitä täältä saa. Silloin kun on joku HYVÄ niin se on otettava heti! Muuten pääsee remppaamaan.

En vaan jaksa muuttaa enää monesti. Me ollaan yhdeksässä vuodessa muutettu kymmenen kertaa.. Oon seurannut myytäviä taloja pari vuotta. Tiedän tasan mitä täältä saa. Silloin kun on joku HYVÄ niin se on otettava heti! Muuten pääsee remppaamaan.
No sitten en muuta toivota kuin reilusti lykkyä ja kantavia hyviä ostopäätöksiä :)!

• Tykkää
Reactions: (Laura)
kiva fiilis..oon sen miljoona kertaa kysenyt yhtä kavera sinne ja tänne ja koskaan ei sille oo mikään sopinut...en sit oo enää ees kysellyt. nyt se on sit ruvennut kyselee et tehtäiskö jotain yhessä ja yhen kerran olen jo kieltäytynyt(oli kyllä oikeesti este) ja nyt taas...on sellanen päivä et en tiedä haluunko just sinäpäivänä tavata kun ehdotti...en haluis kieltäytyykään mut samalaa vituttaa kun mä kysyn jotain niin ei sovi ja nyt tulee tunne et mun olis suostuttava...en ees tiedä mitä sanoisin syyks jos en tapais. : /

[QUOTE="Mies..";30370368]Okei, mä leikin salapoliisia ja totesin että perhana tohon sun kriteereihin osuvaa taloa on ostamassa just yks kaveri ja sen vaimon nimi on Laura :)[/QUOTE]

No.. Jos olen oikein rehellisellä tuulella tämän yhden kerran! Niin voin paljastaa vain sinulle ihan hiljaa, että..

(Minun nimi ei ole laura oikeasti)

kiva fiilis..oon sen miljoona kertaa kysenyt yhtä kavera sinne ja tänne ja koskaan ei sille oo mikään sopinut...en sit oo enää ees kysellyt. nyt se on sit ruvennut kyselee et tehtäiskö jotain yhessä ja yhen kerran olen jo kieltäytynyt(oli kyllä oikeesti este) ja nyt taas...on sellanen päivä et en tiedä haluunko just sinäpäivänä tavata kun ehdotti...en haluis kieltäytyykään mut samalaa vituttaa kun mä kysyn jotain niin ei sovi ja nyt tulee tunne et mun olis suostuttava...en ees tiedä mitä sanoisin syyks jos en tapais. : /
:hug: - pah, voi itkulainen, että tommoset - mä kutsun heitä energiasyöpöiksi - "kaverit" ylipäätänsä voivat ajatellakaan, että he ovat jotenkin niin erityislaatuisia, että vain ja ainoastaan heidän aikataulunsa ja menemisensä ja tekemisensä ovat tärkeitä...ja sitten ei voi suoda hetkeä sille kaverille :/.

Kyllä sen kaverisuhteenkin perusta on se molemminpuolinen kunnioitus ja sen suhteen ylläpitäminen yhdessä.

Jos sua, tinku, ei nyt hotsita, niin sano että oot lomalla ja et ehdi :xmas: :snotty:

• Tykkää
Reactions: poika
Minä tunnen jostain syystä paljon vuorotyöläisiä, niin juuri ikinä ei osu tapaamiset yhteen. Tällä viikolla näin parasta kaveriani sitten kesäkuun. Hän asuu samassa kaupungissa.. Joskus vaan menot ei mene yhteen, vaikka tahtoisi.

Minä tunnen jostain syystä paljon vuorotyöläisiä, niin juuri ikinä ei osu tapaamiset yhteen. Tällä viikolla näin parasta kaveriani sitten kesäkuun. Hän asuu samassa kaupungissa.. Joskus vaan menot ei mene yhteen, vaikka tahtoisi.
no me asutaan 10min automatkan päästä toisitamme ja silti tuntuu et kysyy koska tahansa niin ei sovi...ja en sano tätä pahalla mutta eipä sillä ihmisellä paljon menoja ole,on vaan niin ukossaan kiinni.

:hug: - pah, voi itkulainen, että tommoset - mä kutsun heitä energiasyöpöiksi - "kaverit" ylipäätänsä voivat ajatellakaan, että he ovat jotenkin niin erityislaatuisia, että vain ja ainoastaan heidän aikataulunsa ja menemisensä ja tekemisensä ovat tärkeitä...ja sitten ei voi suoda hetkeä sille kaverille :/.

Kyllä sen kaverisuhteenkin perusta on se molemminpuolinen kunnioitus ja sen suhteen ylläpitäminen yhdessä.

Jos sua, tinku, ei nyt hotsita, niin sano että oot lomalla ja et ehdi :xmas: :snotty:
ilmotin ympäripyöreesti että katsotaan missä olen sillon et en vältäämättä ole edes kotona kun oon lomalla.

Yks asia sun pitäis oppia. Se on se, et kukaan ei koskaan saa pakottaa ketään yhtään mihinkään.

Sä olet aivan liian kiltti. Sun pitäis oppia olemaan enemän tuhma.

No.. Jos olen oikein rehellisellä tuulella tämän yhden kerran! Niin voin paljastaa vain sinulle ihan hiljaa, että..

(Minun nimi ei ole laura oikeasti)
TÄH???

Maailmani sortui juuri. Kohta ruutis ei ole ruutis, mä en oikeesti ole Pekka, Kyöpeli ei ole noita, päättömällä on pää ja routamisu on mies.

Voita mulla kyllä on mut hyvä hamppuköysi puuttuu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä