The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...:ashamed:...nyt on tunnustettava, että mulla on iso aukko sivistyksessä. Ton Tex Willerin kohdalla. Mutta - mitä tuossa nyt sain ytimekästä priiffausta asiaan, niin - suuri on sydän Texillä(kin) sykkimässä kovan pinnan alla

Suuret rakkaustarinat elävät ikuisesti. Olipa sen yhteisen matkan kesto sitten mitä tahansa. :heart:
Tex on kovista kovin ja pehmoista pehmein. On oikeamielinen heikkojen puolustaja joka rakasti vaimoaan enemmän kuin kukaan.

On siis melkein yhtä kova jätkä kuin kummisetäni. Joka on ehdoton idolini.

sä oot ollut reipas...mä oon asunut tässä jo kauan eikä tää oo vieläkään valmis,ei tää oo edes koti. oliko se nukkumaluukku miksikä aakoo sitä omaansa kutsuu niin tää on kans just sellanen.

Onnea uuteen kotiin :flower: :kiss:
No mulla on yleensä aina jääny laatikoita, jotka oon piilottanu vaatehuoneeseen tai varastoon tai johonkin ja aina ollu vähän jotain, mitä muka pitäis vielä tehdä. nyt oon yllättävän tyytyväinen, tietty jotain pieniä juttuja tarvii vielä hommata, mutta pikkuhiljaa niitä sitte.

Kiitos :kiss: Tuut sitte kaffetteleen kun sulla on aikaa :)

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Ai niin en muistanut kertoo teille, fysiatri soitti tänään verikokeista ja ultraääni ja röntgenkuvista.
Verikokeet ok, olkapään lihakset ja jänteet ok, lievää tulehdusta. Röntgenkuvien perusteella selässä ja lantiossa kulumia ja madaltumisia, molemmissa polvissa ja sormissa on nivelrikko.
Ei tuosta parannu, mutta kipuja pyritään lievittämään lääkkeillä sekä fysioterapialla ja omahoidolla.
Läkärin mukaan ei ehkä täysin kivutonta ole, mutta pittää hyväksyä, että kipuja saattaa olla, tietää ainakin mistä johtuu.

Ai niin en muistanut kertoo teille, fysiatri soitti tänään verikokeista ja ultraääni ja röntgenkuvista.
Verikokeet ok, olkapään lihakset ja jänteet ok, lievää tulehdusta. Röntgenkuvien perusteella selässä ja lantiossa kulumia ja madaltumisia, molemmissa polvissa ja sormissa on nivelrikko.
Ei tuosta parannu, mutta kipuja pyritään lievittämään lääkkeillä sekä fysioterapialla ja omahoidolla.
Läkärin mukaan ei ehkä täysin kivutonta ole, mutta pittää hyväksyä, että kipuja saattaa olla, tietää ainakin mistä johtuu.
Ei kuulosta ihan helpolta. Jospa saat apua jostain joko lääkkeestä tai muusta. Ystävän jolla on selässä nivelrikko, vannoo akupunktion nimeen. Kaikkea kannattaa kokeilla!

Itsehän en osta enää ainuttakaan dieseliä koskaan ikinä, tai ainakaan niin pitkään aikana kunnes niiden luotettavuus on taas hyvällä tasolla.
Ei paljon auta vaikka autoi kuluttaisi vuodessa 1000l vähemmän jos remontteihin menee 2-5000€ samaan aikaan.

Jos verrataan nykybensoja ja dieseliä niin dieseleissä on joku 10 kallista vikakohdetta enemmän kuin bensoissa.
No ihan jo teoriassa diisseli on hirveesti simpelimpi kuin bensa. Ei tartte sytytystä, joten siin on vähemmän liikkuvia osia. Jos oot volkkarin koneeseen tyytymätön, niin sit sulle on sattunu maanantaikappale tai oot muuten vaan mihinkään tyytymätön.

EGR
No ihan jo teoriassa diisseli on hirveesti simpelimpi kuin bensa. Ei tartte sytytystä, joten siin on vähemmän liikkuvia osia. Jos oot volkkarin koneeseen tyytymätön, niin sit sulle on sattunu maanantaikappale tai oot muuten vaan mihinkään tyytymätön.
Siä se olet asiantuntija, vag 2.0tdi on aivan täysi susi.. SIitä löytyy niin helvetisti tietoa netistä ettei oo tosikaan kaikki B alkuisella moottorikoodilla varustetut dieselit pitäisi polttaa suoraan.

Varo tätä käytettyä laatuautoa – täysi pommi - Uutiset - Talouselämä

Ei kuulosta ihan helpolta. Jospa saat apua jostain joko lääkkeestä tai muusta. Ystävän jolla on selässä nivelrikko, vannoo akupunktion nimeen. Kaikkea kannattaa kokeilla!
Juu, ei tietysti ole mukavaa. Ikääkin vasta 38 ja nyt jo nivelrikko ja kipuja. Jonkin verran on uudet lääkkeet helpottanut oloa, mutta sormiin ei ole mitään vaikutusta ollut.
Pitäisi joskus kokeilla akupunktiota.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30370250:
No mulla on yleensä aina jääny laatikoita, jotka oon piilottanu vaatehuoneeseen tai varastoon tai johonkin ja aina ollu vähän jotain, mitä muka pitäis vielä tehdä. nyt oon yllättävän tyytyväinen, tietty jotain pieniä juttuja tarvii vielä hommata, mutta pikkuhiljaa niitä sitte.

Kiitos :kiss: Tuut sitte kaffetteleen kun sulla on aikaa :)
Tuun mielelläni,kiitti:) sielläpäin varmaan ainakin lomalla tulee nyt käytyä useamminkin.

IhQ
Totut sie siihen autoos ja ajamisen iloonkin :), lisää kilometrejä vaan mittariin ja harjoitusta!
Tuonne töihin nyt pystyy jo menemään ilman kovin pahoja jännityksiä. Mut esim.keskustaan en mielellään lähe ja toinen paha on isolle tielle liittyminen.
Maanantaina pitää kuulemma ite selvitä sinne kampaajalle ja kotiin, sukulainen leikkelee parinkymmenen kilsan päässä..alennuksen takia sinne siis :D

Oon huomannu että puhun itekseni ajaessa(kin):snotty::ashamed:
Tai vaihtoehtoisesti laulaa hoilotan...en kovin kovaa ku pitää keskittyä siihen ajamiseen mutta kuitenkin :D

Kais - :hug: jaksamisia ja hyviä vointeja ja kivuttomia päiviä toivon sulle.

Hyvä, että tiedät nyt, missä ns. mennään eli on sitä diagnoosia ja tietoa tarjolla, jonkin verran keinoja kipujen kanssa elämiseen sekä niiden lievitykseen.

• Tykkää
Reactions: Kais
Siä se olet asiantuntija, vag 2.0tdi on aivan täysi susi.. SIitä löytyy niin helvetisti tietoa netistä ettei oo tosikaan kaikki B alkuisella moottorikoodilla varustetut dieselit pitäisi polttaa suoraan.

Varo tätä käytettyä laatuautoa – täysi pommi - Uutiset - Talouselämä
En ole autojen asiantuntija. Mut toistaiseksi jokainen volkkari, mersu ja volvo on palvellut minua paremmin kuin hyvin. Rellut ja sitikat olen havainnut sähkövikaherkiksi, joita roudarin sieluni ei oikein kestä. Japanilaisia penkkejä taas perseeni ei kestä, vaik se kyl täytyy myöntää, et jokusessa Hondassa on ollu melkoinen tykki koneeksi.

Yleisviihtyvyys on ukkomiehelle tärkeää ja toistaiseksi se on parhaiten toteutettu vetokoukullisessa farkkumesessä tai volvossa.

Toi Capri on sit ihan jotain muuta kuin yleisviihtyvyyttä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä