Jossain Nääsvillessä, yli 28 mutta alle 30, ja on se mut se on paskalla just nyt.Riippuu siitä missä asut, minkä ikäinen olet ja onko miehesi kotona?
Jossain Nääsvillessä, yli 28 mutta alle 30, ja on se mut se on paskalla just nyt.Riippuu siitä missä asut, minkä ikäinen olet ja onko miehesi kotona?
Joku aikanaan teki maailmalle kauheen karhunpalveluksen ja sanoi Ossille, et hän osaa laulaa.
Por qué no?Espanjaa TexWillerin lukijoille???
Nuttura ei kuulu joukkoon, koska lomalla nuttura avataan ja tukka lasketaan vapaaksi. Ja suttura päästetään irti. Niih!!!
Nääsville ei o gauheen kaukana. Oikeestaan mikään paikka euroopassa ei ole. Mut jokainen paikka Venäjällä on aivan liian kaukana jos se ei ole panssarintorjuntaohjuksen kantomatkan päässä.Jossain Nääsvillessä, yli 28 mutta alle 30, ja on se mut se on paskalla just nyt.
Kuplivaisen ihanaa fiilistelyä sulle :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30370095:Jebou, mulla on tällanen perjantai Muutenki hyvä fiilis. Heräsin pienen neidin iloiseen hymyyn. Ei tehny mieli nukkua, vaan halusin viettää ne hetket tän neitosen kanssa. On hän vaan ihan mahdoton sydänten murskaaja, jo 4-vuotiaana. :heart:
Pyykit on koneessa pyörimässä, muuta en oo saanu aikaseks.:ashamed:
Mies oli ostanu miulle omaan autoon lämmitysjohdon ja lukkosulan
TexWillerillä oli vaimo. Punaisen sulan tytär ja ainoan poikansa äiti. Hän kuoli isorokkoon, jonka toi reservaattiin saastuneet huovat. Tex sit parikyt vuotta myöhemmin ampui huovat tuoneen miehen. Hän on hyvä ampuja, mut toisinaan auttamatta myöhässä.Por qué no?
...sitähän kun ei tiedä mimmosia señoritoja sen Tex Willerinkin lukijan tielle eksyy, niin onhan siinä ihan kiva hönkiä ne muutamat auttavat español- sanat tummalle ja tuliselle, kiharoitaan karkuun päästävän lomanutturan omaavalle kenties jopa punertavatukkaiselle muy bella Peppiselle
TexWillerillä oli vaimo. Punaisen sulan tytär ja ainoan poikansa äiti. Hän kuoli isorokkoon, jonka toi reservaattiin saastuneet huovat. Tex sit parikyt vuotta myöhemmin ampui huovat tuoneen miehen. Hän on hyvä ampuja, mut toisinaan auttamatta myöhässä.
Mä en mittään autoista ymmärrä loppuviimeksi, mutta - jos sulle tulee paljon kilometrejä (väh. 30 tkm/vuosi), ni dieseli, mutta muutoin bensa.kumikohan sitä olis viksumpi ratkaisu sit loppujen lopuks...se tiisseli vai bensa? tiedän jo että toi meijän iskä tiisselistä mitään ymmärrä,auto kulkee bensalla sen mielestä.... en kyllä ole vielä löytänyt sopivaa. ja suosiolla ostan vasta ensivuoden puolella mutta lomalla olis aikaa käydä koeajamassa autoja.
Nokun en mä ole laskenut...joku reilut sata tulee jo työmatkoista yhteensä päivittäin,ei ihan mut melkein ja sit muut ajot päälle joita niitäkin on on jonkun verran ja pitkiäkin matkoja ja sit tietty lyhyitä matkoja. Aika paljon tulee ajeltua,kallistahan se on mut mä tykkään ajellaMä en mittään autoista ymmärrä loppuviimeksi, mutta - jos sulle tulee paljon kilometrejä (väh. 30 tkm/vuosi), ni dieseli, mutta muutoin bensa.
Kiitos :kiss:Kuplivaisen ihanaa fiilistelyä sulle :kiss:
Siellä on asuntoneliöt ihan hattaralla, kun kaksi ihanan viehkoa sydänten murskaajaa viettää perjantaita :heart:
Kyllä mun ikä siihen riittää, että tuut hakeen ne tsihis täältä. Kukas mistään muusta puhuikaan?Nääsville ei o gauheen kaukana. Oikeestaan mikään paikka euroopassa ei ole. Mut jokainen paikka Venäjällä on aivan liian kaukana jos se ei ole panssarintorjuntaohjuksen kantomatkan päässä.
Ikäsi on aivan liian nuori.
Miehesi toki saa olla vessassa, koska olen harvinaisen vikkelä.
Jos voittaisin lotossa, käyttäisin rahat hemmetin mehevään jalkahierontaan.Niin se talo on vesipattereilla. Mies jo päättikin että jos tuo on SE talo, niin maalämpö siihen tulee. Sijainti on semmoinen että lasten koulu vaihtuu. Siinäpä jo sulateltavaa hetkeksi.
Hitsi jos voisin päättää, niin miä voittaisin lotossa huomenna. Äiti sais tämän kämpän ilmaiseksi ja muuttaisin sinne! Lapset vois ajaa limusiinilla omaan kouluun. En edes rakentais uutta, tuo on täydellinen :heart:
Hoi, kuulostaapas oikein hyvältä viikonlopulta - rennolta ja nautinnolliselta . Ja sen sä totisesti olet ansainnutkin :kiss: - laadukkaassa ja hyvässä seurassa olemisen ja hersyvän hörsyvän nauramisen ja juhlimisen.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30370170:Kiitos :kiss:
Ny mää fiilistelen ihan yksinäni. Kohta tulee pari ystävää kylään ja huomenna aamusti otetaan vielä yks kaveri messiin ja lähetään synttäripippalohin. Juhlaviikonloppu siis tiedossa, välillä kai sekin on ihan hyvä
Kerrankin musta itestäkin tuntuu siltä, että oon ansainnu tänHoi, kuulostaapas oikein hyvältä viikonlopulta - rennolta ja nautinnolliselta . Ja sen sä totisesti olet ansainnutkin :kiss: - laadukkaassa ja hyvässä seurassa olemisen ja hersyvän hörsyvän nauramisen ja juhlimisen.
sä oot ollut reipas...mä oon asunut tässä jo kauan eikä tää oo vieläkään valmis,ei tää oo edes koti. oliko se nukkumaluukku miksikä aakoo sitä omaansa kutsuu niin tää on kans just sellanen.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30370212:Kerrankin musta itestäkin tuntuu siltä, että oon ansainnu tän
Oon vielä tänään laittanu viimiset tavarat paikoilleen, nyt mun koti on kutakuinkin valmis. Pitäähän sitä juhlistaa hyvässä seurassa :heart:
Asialla ei enää o kustannusten kannalta hirveesti merkitystä, ut sä ajat niin paljon, et diisseli vois yhä puoltaa paikkaansa. Osta mersu, volvo tai suberb. Ne on ainoot joiden penkissä perse viihtyy jos matkaa pitää ajaa. Japsit osaa tehdä hyviä autoja ja Tojotaa luotettavampaa vempainta ei olekaan, mut kelpo istuimia he eivät osaa tehdä Paitti toi Lexus, mut toi superi on oikeesti paitti parempi myös vähintään viiskyttonnia halvempi.kumikohan sitä olis viksumpi ratkaisu sit loppujen lopuks...se tiisseli vai bensa? tiedän jo että toi meijän iskä tiisselistä mitään ymmärrä,auto kulkee bensalla sen mielestä.... en kyllä ole vielä löytänyt sopivaa. ja suosiolla ostan vasta ensivuoden puolella mutta lomalla olis aikaa käydä koeajamassa autoja.
Itsehän en osta enää ainuttakaan dieseliä koskaan ikinä, tai ainakaan niin pitkään aikana kunnes niiden luotettavuus on taas hyvällä tasolla.kumikohan sitä olis viksumpi ratkaisu sit loppujen lopuks...se tiisseli vai bensa? tiedän jo että toi meijän iskä tiisselistä mitään ymmärrä,auto kulkee bensalla sen mielestä.... en kyllä ole vielä löytänyt sopivaa. ja suosiolla ostan vasta ensivuoden puolella mutta lomalla olis aikaa käydä koeajamassa autoja.
Volkkarin tdi on aina ollu hemmetin hyvä kone.
Niin joo. Seuraava ajopeli jonka ittelleni ostan on syntymävuoteni kolmelitrainen Capri. Asiassa ei o ensimmäistäkään järkiperustetta, mut koskas meil miehillä ny järkeä vaadittais?