no mikäs mä olen mitään ehdottamaan kun en tajua mekoista mitään,inhoon sellasia päälläni pitää onneks ei tarvii sellasia usein käyttää.Hyvä jos kerran 10vuodessa.
ahaa, et vaan haluu olla ubersexy?no mikäs mä olen mitään ehdottamaan kun en tajua mekoista mitään,inhoon sellasia päälläni pitää onneks ei tarvii sellasia usein käyttää.Hyvä jos kerran 10vuodessa.
musta sellasta saa tekemälläkäänahaa, et vaan haluu olla ubersexy?
tavallaan mä ymmärrän sua, luonteeltas vaatimattomana et halua kahmia kaikkea huomiota itseesimusta sellasta saa tekemälläkään
en vaan oo koskaan tykännyt mekoista ja tunenen oloni vaivautuneeks sellanen päälläni,ei ole kotoinen olo jos niin nyt vois sanoo.
No tässä on tummansininen . Mutta vaikuttaa aika lyhyeltä... plus se on polyesteriä eli hyi:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360592:Just joku tollanen olis ihan törkeen hieno. Tuon mallista mä olin miettiny, kuitenkin häät on 29.12, joten mikää kesämekko ei tuu kysymykseen, sitte ku ollaan Saksassa, nii siellä noi pienetkin häät on yleensä melkosen prameet pukeutumisen osalta, niin en haluis kyllä sitte jäädä miksää seinäruusuksi sielä.
Mä kyllä tykkään aina silloin tällöin tälläytyä, mutta on se ihanaa sitten vaihtaa siitä mekosta ja korkkareista verkkareihin kun kotiin pääseeno mikäs mä olen mitään ehdottamaan kun en tajua mekoista mitään,inhoon sellasia päälläni pitää onneks ei tarvii sellasia usein käyttää.Hyvä jos kerran 10vuodessa.
osuit asian ytimeentavallaan mä ymmärrän sua, luonteeltas vaatimattomana et halua kahmia kaikkea huomiota itseesi
Ton halkion avulla sä liftaat jo sinne Saksaan lentokoneella ilmasiksAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360694:
Upea! Eikä oo edes pahan hintanenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360694:
Suattaapi ollaTon halkion avulla sä liftaat jo sinne Saksaan lentokoneella ilmasiks
No munki mielestä oli aika halpa, verrattuna moniin muihin tollaseen juhlamekkoihin.Upea! Eikä oo edes pahan hintanen
Se on vaan sitten 100% polyesteriä, eli ei hengitä yhtään. Mutta onneksi on toi halkio jolla voi tuuletellaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360717:No munki mielestä oli aika halpa, verrattuna moniin muihin tollaseen juhlamekkoihin.
Miks?Se on vaan sitten 100% polyesteriä, eli ei hengitä yhtään. Mutta onneksi on toi halkio jolla voi tuuletella
Noo, eiköhä siel oo siihen aikaa vuodesta vähä viileempää, nii ei oo nii väliä ja tosiaan siit halkiost voi vähä tuuletelSe on vaan sitten 100% polyesteriä, eli ei hengitä yhtään. Mutta onneksi on toi halkio jolla voi tuuletella
No se on keinokuitua ja sen hengittävyys on huonompi kuin luonnonkuiduissa.Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30360736:Miks?
No tuskin tollases paljettimekos se hengittävyys muutenkaan ois mikää kauhee hyvä.. Ainkakaa en usko..No se on keinokuitua ja sen hengittävyys on huonompi kuin luonnonkuiduissa.
Eipä varmaan, en oo kyllä koskaan kokeillutAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360764:No tuskin tollases paljettimekos se hengittävyys muutenkaan ois mikää kauhee hyvä.. Ainkakaa en usko..
yleensä on joo lyhkäsempää mallia noi mekot. Tarvinnee pistää tilaukseen, jos arvon morsiammelta saa hyväksynnän tolle mekolle, ku ei kuitenkaa oo ihan hopee, vaan vähä enempi harmaaseen päin...Eipä varmaan, en oo kyllä koskaan kokeillut
Hieno mekko kyllä, et varmasti jää seinäruusuksi! Harvoin nykyisin enää kenenkään päällä näkee maximekkoja.
Öitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360835:Kaikki ilmeisesti hilpas nukkumaa, kyl mäki sitte. hyvät yöt kaikille :kiss: