The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuleeks kellekään muulle semmosta fiilistä että nyt on sosiaalisuuskiintiö vähäks aikaa täynnä? Mulla on nyt semmonen. Rauhaa ja hiljaisuutta yksinäisyydellä höystettynä tänne kiitos!
Joka päivä töiden jälkeen kaipaa hetken hiljaisuutta. Töissä joutuu koko ajan olemaan sosiaalinen ja puhumaan jatkuvalla syötöllä.

Viikonloppuna olin metsässä mönkimässä. Hiljaista, pakkasta ja auringon paistetta. Täydellistä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30357294:
Joka päivä töiden jälkeen kaipaa hetken hiljaisuutta. Töissä joutuu koko ajan olemaan sosiaalinen ja puhumaan jatkuvalla syötöllä.

Viikonloppuna olin metsässä mönkimässä. Hiljaista, pakkasta ja auringon paistetta. Täydellistä :heart:
:confused: Vaikka mistäpä ne noitien toimet tietää.



:D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Just nyt mullakin on semmonen fiilis, että sais koko muu perhe suksia hevon kuuseen ja pysyä siellä vuoden pari :LOL:

Ei muuten, mutta täällä on koko päivän ravannut lapsia ja niiden kavereita ja nyt kun istahdin sohvalle kahvikuppeineni, tuli vielä nuorimmaisen kaveri ja tytöt kälättää minkä ehtii. Yritän selittää että mun pitäs lukea mutta ei ne muista olla hiljaa montaakaan sekuntia
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä