Miltä vauvan potkut tuntuu??

• Viestiketjun aloittaja 742342
  • Ensimmäinen viesti
742342
Rv 19 + 3 menossa ja täällä kovasti mietin, miltä ne vauvan potkut mahtaa tuntua.. Esikoinen siis kyseessä kuten arvata saattaa.. Olen yrittänyt iltaisin sängyssä maata ja kuulostella jos tuntuis jotain mutta en ole huomannut mitään. Mutta esim. yks päivä automatkalla tuntui kuin joku ois kutittanut navan alapuolelta, mutta se tuntui sieltä "mahan sisältä". Semmonen miellyttävä kutkutus. Pari kertaa myös tuntunu jotain pientä muljahtelua eri puolilla mahaa, mutta pari kertaa huomasin että se oli oma syke, yhen kerran tais vaan joku pieru matkustaa suolenmutkassa.. Onko jotain mistä tietää varmasti että nyt oli potku kyseessä? :)) Vaikka eiköhän ne tästä parin viikon päästä selvemmiksi muutu mutta kovasti odottelen ekoja potkuja... Semmosia mistä tietäis :)

Se oli semmonen selvä "töps" mahaan. Joskus rv 18+. Sitä ennen lähinnä tuntu möllykkänä tossa toisella puolen mahaa kun lillui. Emmää yhtää muista tunteneeni niitä hipasuja yms. Mut selvä jalka se oli kun eka kerran tuntu.

-.-
Sellainen pieni hipaisu taisi tuntua. Ensimmäiseltä kerralta en uskonut sen olevan potku, mutta sitten ku niitä tuli useampia niin tajusin ne potkuiks :)

Tuo on ihanaa aikaa :) Itse odotan nyt toista ja odotan innolla tuota että tunnen potkut. Nyt vasta viikko 11 menossa et vielä saa odotella :D

"bubbles"
Itellä tuntu siltä kun ois pari pientä kuplaa poksahtanu. Niitä tuli pari lisää ja tajusin sitten mitä ne on. Sen jälkeen päivittäin ollu jotain liiketuntemuksia :) alkuun ne onkin ihan sellasia että ei välttis ees hoksaa.

Ens alkuun on aina ollu semmosta kuplimista ja "perhosen siipiä" vatsassa.

Nyt mulla on rv ehkä 31 tai jotain, ja mä en edes muistanu, että oikeesti se jopa sattuu loppuvaiheessa, kun se muljuu tuolla ja kenkii kylkiluihin tai johonkin navan tienoille.

742342
Joo myöhemminhän ne potkut varmasti tuntuu jo välillä melkein kivuliainakin :D Kateellisena kuuntelen kun kaverit kertoo miten tunsi rv 16 potkuja, ja ite en tiedä yhtään onko niitä potkuja tuntenu vielä vai ei. Kovasti haluaisin tuntea. Mutta sekin että en tiedä miltä ne sitten tuntuu ne potkut tässä vaiheessa kun on vielä kevyempiä, tuntuu että se on aina vaan oma maha mikä kuplii ja mörisee ja joku oma pulssi tuntuu mahassa.. Ehtiihän niitä toki tuntemaan mutta kovasti odottelen <3

vierailija
Tuo sammakkovertaus oli hyvä. :D Vähän sen tuntuista mitä on kun sammakko on kupissa käsien sisällä ja se siellä hyppää ja räpiköi, mutta tosiaan masussa se tunne. xD Siltä se tosiaan vähän tuntuu!

(Ei, en ole pahoinpidellyt sammakoita.. Pidellyt vaan hetken ja vapauttanut luontoon hyppimään. :,D )

Yhteistyössä