aina pitää olla jotain varalle, esim. purkitettua muikkua tai hirvenlihaaeihän mulla ole edes leivän päälle mitään! ylähuuli vaan...|O
aina pitää olla jotain varalle, esim. purkitettua muikkua tai hirvenlihaaeihän mulla ole edes leivän päälle mitään! ylähuuli vaan...|O
joku on kyl juonut liikaa energiajuomaa =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347492:Tulinhan mie .
Ja kohta mie nappasen imurin päälle, luuttuan lattiat ja juon kahveet päälle. Sitten pistetään sauna tulille ja päähän muhimaan joku kumma hiusnaamio .
Jos intoa riittää niin tuu tänne siivoamaan. Saunotaan sitten yhdessä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347492:Tulinhan mie .
Ja kohta mie nappasen imurin päälle, luuttuan lattiat ja juon kahveet päälle. Sitten pistetään sauna tulille ja päähän muhimaan joku kumma hiusnaamio .
en mä osaa pitää varalla mitään...pääsishän sitä kauppaan nyttekin mutta kun siellä on niin kylmä niin en mene.aina pitää olla jotain varalle, esim. purkitettua muikkua tai hirvenlihaa
Mie en moisia käytä. Korkeintaan sopivassa määrin kofeiinia.joku on kyl juonut liikaa energiajuomaa =)
Alamittainen tulee sitten matkassa mukana .Jos intoa riittää niin tuu tänne siivoamaan. Saunotaan sitten yhdessä. :xmas:
Ei haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347507:Alamittainen tulee sitten matkassa mukana .
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347257:Miusta olisi tosi kiva, että tulisit vielä elävänä takaisin. Otahan kevyesti treenit :hug:.
Lapsiorjat on nykyään muotia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347507:Alamittainen tulee sitten matkassa mukana .
Tervetuloa takaisin :wave:.Täällä ollaan hengissä ja hyvinvoivana! Himpun alkoi aerobinen osuus yskittää mutta ihan ok meni
Kyllä. Olen ollut kaukaa viisas ja aloitin hyvin aikaisessa vaiheessa kotitöiden opettamisen. Alkaa kantamaan opit jo hedelmää .Lapsiorjat on nykyään muotia.
terv. nimim. Ystävät, sukulaiset ja alaikäiset hyötykäyttöön r.y.
no joko sä oot rakastunu lopullisesti?
kaukaa viisaalle maailmanranta on kevyt kiertää...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347530:Kyllä. Olen ollut kaukaa viisas ja aloitin hyvin aikaisessa vaiheessa kotitöiden opettamisen. Alkaa kantamaan opit jo hedelmää .
Luulen että maailmankirjat on jo sen verran sekasin että pienen ihastumisen voin myöntää. Ja nyt alkaa jo jännittää, reilun parin viikon, tai hyvällä tuurilla jo viikon päästä olis seuraava tapaaminen. Jaiks!no joko sä oot rakastunu lopullisesti?
mun nähdäkseni on ollut jo pidemmän aikaa selviö, että lievää reilustikkin pahemmat ihastumisen merkit on olleet näkyvilläLuulen että maailmankirjat on jo sen verran sekasin että pienen ihastumisen voin myöntää. Ja nyt alkaa jo jännittää, reilun parin viikon, tai hyvällä tuurilla jo viikon päästä olis seuraava tapaaminen. Jaiks!
Kaikkee te miehet kuvittelettekin... :saint:mun nähdäkseni on ollut jo pidemmän aikaa selviö, että lievää reilustikkin pahemmat ihastumisen merkit on olleet näkyvillä
kyllä ruutis on nyt enemmän kuin jäljillä.Kaikkee te miehet kuvittelettekin... :saint:
Ai miehet vaan? :xmas:Kaikkee te miehet kuvittelettekin... :saint:
Mitäs tämmöset osiis väsäsin nyhtöpossumuffinsseja...
Taannoiset kirjoittelusi eivät o jättäneet asiassa mielikuvitukselle sijaa.Kaikkee te miehet kuvittelettekin... :saint:
tein tän Suolaisten muffinien perusohje - Kotikokki.net - reseptitMitäs tämmöset o
Hoo! Jos tuohon laittais pekonia&juustoa niin tulispa kätevä aamupalanen.tein tän Suolaisten muffinien perusohje - Kotikokki.net - reseptit
ohjeen mukaan ja siinä sanottiin että saa laittaa mitä vaan ja arssinoin nyhtöpossun voi lukea luokkaan "mistä ite tykkää"