Kyllä miun olisi vissiin pitänyt laittaa lapsia aikanaan enemmän. En mie osaa vaan pientä määrää kokata :snotty:. Kauhia keko tulossa lihapullia ja muussia .
Lastenteossa mä en osaa auttaa paitti konsulttina. Mut ton jälkimmäisen ongelman ratkaisussa mä olen todella tehokas.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347100:Kyllä miun olisi vissiin pitänyt laittaa lapsia aikanaan enemmän. En mie osaa vaan pientä määrää kokata :snotty:. Kauhia keko tulossa lihapullia ja muussia .
Mä voin tulla teinin kanssa käymään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347100:Kyllä miun olisi vissiin pitänyt laittaa lapsia aikanaan enemmän. En mie osaa vaan pientä määrää kokata :snotty:. Kauhia keko tulossa lihapullia ja muussia .
Lihapullat ja teini on semmoinen kaksinkertaisen katoamisen yhdistelmä.Mä voin tulla teinin kanssa käymään.
Eikö netistä löydy hyviä reseptejä?:wave:
Mää voin tulla vuorelle syömään...mulla ei ole mitään ruokaa : / En keksi ollenkaan mitä sitä nyt sitten nykysin söis kun ei saa rasvapitosia syödä.ainakaan paljon. kaksi viikkoa oon vetänyt riisii ja kanaa/broileria eri muodoissa niin rupee tympii. Ja nyt mulla ei ole kaapeissa mitään.
Mun teini on aika pieniruokainen. Mä taidan syödä enemmän.Lihapullat ja teini on semmoinen kaksinkertaisen katoamisen yhdistelmä.
Ensin katoaa läjä lihapullia.
Sen jälkeen teini katoaa ovesta ulos.
en oo ettinyt ja mitä tällänen ruokavammanen nyt ees suuhnsa laittais....Eikö netistä löydy hyviä reseptejä?
Kannattaa katella. Tiedä vaikka jotain kivaa löytyy. =)en oo ettinyt ja mitä tällänen ruokavammanen nyt ees suuhnsa laittais....
Ei enää mitään laiteta. Aikanaan olisi pitänyt.Lastenteossa mä en osaa auttaa paitti konsulttina. Mut ton jälkimmäisen ongelman ratkaisussa mä olen todella tehokas.
Ja mä, ainakin jos kyseessä on velhottaren lihapallerot. Kun teinin kanssa lähdette, niin koukatkaa tätä kautta. Käydään kimpassa ratkaisemassa Kyöpelittären liikojen lihapalleroiden ongelma.Mun teini on aika pieniruokainen. Mä taidan syödä enemmän.
OkJa mä, ainakin jos kyseessä on velhottaren lihapallerot. Kun teinin kanssa lähdette, niin koukatkaa tätä kautta. Käydään kimpassa ratkaisemassa Kyöpelittären liikojen lihapalleroiden ongelma.
no en mä sitten uskalla Lääkkeetkin loppunut jo.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347142:Vartin päästä ois valmista . Alkakaa siis tulla jo. Tinku ottaa tuplat sitten lääkettä, sillä nämä pullat on pannulla paistettu ja pippukermassa hauduteltu. Tosi kevyttä .
jos jaksaa joskus ettiä niin sitten,nyt ei jaksa eikä kiinnosta ruveta plärää.Kannattaa katella. Tiedä vaikka jotain kivaa löytyy. =)
Kasvissosekeittoa, laatikoita uunissa jne. Kaikista pahin on tuo pannulla paistaminen.jos jaksaa joskus ettiä niin sitten,nyt ei jaksa eikä kiinnosta ruveta plärää.
ei oikein uppoo noi kasvissosekeitot...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347166:Kasvissosekeittoa, laatikoita uunissa jne. Kaikista pahin on tuo pannulla paistaminen.
Ja se, että on pitkiä aikoja syömättä.
Mitäs sie sitten oikein syöt : /ei oikein uppoo noi kasvissosekeitot...
Päivää :wave:Iltapäivää :wave:
Miusta olisi tosi kiva, että tulisit vielä elävänä takaisin. Otahan kevyesti treenit :hug:.Iltapäivää mussukat! :wave:
Josko lähtis kokeilee nouseeko rauta vai korjaako kuolo. Flunssan jälkee on poutasää (lauletaan Kari Tapion äänellä)
se mitä tosta jää...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347177:Mitäs sie sitten oikein syöt : /
rieskoja?mää en voi auttaa kyöpsyä ton lihapullavuoren kanssa kun just sain väsättyä 12 nyhtöpossumuffinssia mutta sen ensimmäisen ongelman ratkaisuun mulla olis yks konsti