Oletko yh:n kasvattama?

  • Viestiketjun aloittaja ??????????
  • Ensimmäinen viesti
??????????
Oletko itse eronnut miehestäsi joka on kaikkien lastesi isä? Eli uusperheelliset vastaa "olen eronnut miehestä" vaikka olisikin uusia lapsia yhdessä monien kanssa.
 
äidin rakkaus
En ole. Mun vanhemmat tappeli jatkuvasti joten olis ollut parempi että olisin. Omat lapset oon kasvattanut yhna. Äiti on se joka rakastaa lapsiaan ja äidin kanssa lasten on aina hyvä olla.
 
Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346232:
En ole. Mun vanhemmat tappeli jatkuvasti joten olis ollut parempi että olisin. Omat lapset oon kasvattanut yhna. Äiti on se joka rakastaa lapsiaan ja äidin kanssa lasten on aina hyvä olla.
Tästä olen täysin erimieltä.
 
äidin rakkaus
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä yh;30346187:
Miehet ovat vain siittämistä varten.
Ja siittämisenkin vois tehdä ilman yhdyntää. Miehille vois asevelvollisuuden lisäksi laittaa yleisen kastraation. Kastraatio kannattais tehdä kun ne on aloittamassa koulun tai sitten neuvolassa pieninä. Voihan sen myöhemminkin tehdä ja niinhän se oliskin niiden suhteen jotka on jo päässeet aikuisiksi. Päästäisiin eroon raiskauksista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346256:
Mun puolesta saat olla mitä mieltä haluat mutta se on totuus.
Sori ny vain, mutta vaikutat melko naiivilta tuon mielipitees kans. Hienosti oot unohtanu narkkari- ja juoppoäidit, pahoinpitelijät tai ne jotka on tappanu lapsensa. Tai lapsi voi saada rikkaalta äidiltä ison kodin, vaatteet, ruuan ja kaiken materiaalisen, mutta ei läsnäoloa.
 

Yhteistyössä