The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen ihan puhki ja poikki...meillä on töissä nykysin ihan kauheeta,ei ehdi kunnolla edes taukoja pitämään. Joka päivä kun pääsen kotiin asti niin olen ihan rättipoikkiväsynyt. Nytkin hyvä kun jaksan silmiä auki pitämään. Sit oon ärtynyt ja kaikki on ihan persiistä. Miten mä jaksan puoltoista viikkoa vielä...
 
Mä olen ihan puhki ja poikki...meillä on töissä nykysin ihan kauheeta,ei ehdi kunnolla edes taukoja pitämään. Joka päivä kun pääsen kotiin asti niin olen ihan rättipoikkiväsynyt. Nytkin hyvä kun jaksan silmiä auki pitämään. Sit oon ärtynyt ja kaikki on ihan persiistä. Miten mä jaksan puoltoista viikkoa vielä...
no ompas duuni ettei kerkiä pitää taukoja

viisas työnantaja ei polta duunarien kynttilää molemmista päistä, ite (oon pikkupomo) ruukaan sanoa että harkitkaa rauhassa ja tehkää huolella

siinä tupakkimieskin kerkiää vetästä savut ihan rauhassa samalla kun pohtivat että kuinka tehdään ettei tule vahinkoa
 
no ompas duuni ettei kerkiä pitää taukoja

viisas työnantaja ei polta duunarien kynttilää molemmista päistä, ite (oon pikkupomo) ruukaan sanoa että harkitkaa rauhassa ja tehkää huolella

siinä tupakkimieskin kerkiää vetästä savut ihan rauhassa samalla kun pohtivat että kuinka tehdään ettei tule vahinkoa
kyllä meillä normisti kerkee hyvinkin pitämään mutta nyt on sellanen tilanne ettei kukaan kerkee oikeen istumaan. kai se helpottaa jossain vaiheessa tai sitten pahenee,sekin mahdollista. ei se meijän pomosta ole kiinni vaikka ankee tyyppi onkin.
 
no ompas duuni ettei kerkiä pitää taukoja

viisas työnantaja ei polta duunarien kynttilää molemmista päistä, ite (oon pikkupomo) ruukaan sanoa että harkitkaa rauhassa ja tehkää huolella

siinä tupakkimieskin kerkiää vetästä savut ihan rauhassa samalla kun pohtivat että kuinka tehdään ettei tule vahinkoa
Tottapa töriset. Itte asiassa melkeinpä duunissa kuin duunissa katastrofaalisinta on niin ahkera työntekijä, joka tekee funtsimatta kauheen paljon. Katastrofaalisempaa on vain pomo joka vaatii noin toimittavan.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Meillä painetaan töitä hulluna kun sen aika on, mutta pomo kyllä muistuttelee että pitäkää tauot ja huolehtikaa omasta ja toisten jaksamisesta kun ei kenenkään tartte määräänsä enempää tehdä
 
Moro vaan murut :)
Sirahville tuplahalaus.

Kyllä on ollu hajamielinen päivä tänään, aamulla unohin avaimet kotiin, sitten kaupassa unohin pari ostosta prismalle. Huomasin vasta kotona, ettei kaikki ostokset tullu mukaan ja eikun takaisin kauppaan. Huonosti nukuttu yö takana, ensin heräsin kun koskee alavatsaan, sitten päähän, seuraavaksi heräsin zombieuneen.
Määkin näin viime yönä zombiunta |O. Tai siis aamulla ja heräsin siihen ja ahdisti.
 
juu, on meilläkin joskus tulipalohommia vaikka kaikkemme tehdään ettei olisi
Joo, monis paikois hommaa toisinaan on enämpi. Joulunaluskiirukset on tuttuja varmaan useimmille. Ei se silti sitä tarkoita, et kaheksas tunnis tarttis tehdä enemmän mitä kaheksas tunnis ehtii, vaan sit niit tunteja tehdään enemmän, tai palkataan kiirusapulaisia sesonkiin.

Mut vaikkapa isäukkokultani on semmoinen, et kun hän johonkin hommaan ryhtyy, niin sit muuten tapahtuu äkkiä ja paljon. Ajattelematta yhtään, koska ahkera tekeminen on hänelle kaiken a ja o. Hän on just niitä miehiä joka ihan oikeesti vois lattiaa maalatessaan maalata ittensä nurkkaan. Mut lattia olis nopiaa maalattu, jopa ennen hiontaa.
 
joskus ne työt on tehtävä ilman taukojakin jos sellanen tilanne on,siihen ei pomot eikä muut voi sanoa tai tehdä mitään.kaikki hommat kun ei vain odota sitä että työntekijä istuu ja hörppii sen kahvikuppinsa tyhjäks.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä