määkin herään usein 4...5 aikaan mutta nukahdan melkein aina pian uudestaan
Ei, yö on hyvä aika miettiä asioita ja kuunnella muiden unituhinaa. Menin liian aikaisin nukkumaan, niin tässä seuraus.Eikö uni tule?
Ok, mä herään öisin monta kertaa. Näin on ollut jo monia vuosia. Yleensä nukahdan uudelleen. Joskus en saa unta ihan heti. Saatan valvoa parikin tuntia. Viime aikoina on ollut niin että nukun 30-60minsaa ja sitten herään.Ei, yö on hyvä aika miettiä asioita ja kuunnella muiden unituhinaa. Menin liian aikaisin nukkumaan, niin tässä seuraus.
mulla taas puhelin pärisee jatkuvalla syötöllä kun jättivät mut tänne yksin sorvin ääreenSämpylä syötu ja kahvi juotu. Mitähän seuraavaksi? Täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa.
Meikäläisen unuhärö taas on semmoinen, että mä en nukahda. Pää kertakaikkiaan ei suostu sammumaan. Kolme vuorokautta menee valvoessa kun unihärö iskee.Tunnin unen jälkeen kyllä nukahdan. Nyt olin nukkunut jo viitisen tuntia ja sitten nukahtaminen ei enää onnistu.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30344590:Pöö. Tänään on taas vähän huonompi päivä. Angstinen ja surullinen ja haikee olo. Väsyttäiskin. Ruokaillessa myös muistu mieleen, miksei meillä oo pöytäliinaa yleensä pöydällä. Pari desiä maitoa pöydällä on mieluisa siivottava, pöytäliinaki imee itseensä malkosen paljon maitoa.
kiitti, tuommonen ei ole käynyt edes mielen vieressäVinkki: Lidlin valmiista pulled porkista tulee melekosen hyvä lihasoppa
Toi menee testiin oitis kun seuraavan kerran eksyn dliddeliin. Himputti kun kotonurkilla ei tuota ole.Vinkki: Lidlin valmiista pulled porkista tulee melekosen hyvä lihasoppa
Toi menee testiin oitis kun seuraavan kerran eksyn dliddeliin. Himputti kun kotonurkilla ei tuota ole.
Joo, ei toi varmaan kaupasta ole kiinni.Varmaan muittenkin tulee yhtä hyvää, tuo nyt sattu olemaan lidl. Ainaki pirkka tekee vastaavaa
reppu selkään ja teet reilumman kävelylenkin, eihän 6km ole pahakaanJoo, ei toi varmaan kaupasta ole kiinni.
Sitä harmittelen, et liiterikauppa on eksyny kahdelle taholle ihan yhtä "lähelle", mut kumpaankin on kolmisen kilsaa matkaa. Autoton ei pikkuostoksen vuoksi viitti vaivautua ja lihakseton ei isoja kauppakasseja kävellen viitti raahata.
Panes mulle tilannepäivitystekstaria siitä aiheesta mistä soitin sulle viimeks!:wave: