annetaampa olla, me ollaan goldien kanssa kumpikin tahoillamme varattuja...Eli ton mukaan kannattaa yhtyä rapunaisten kanssa, eikös Goldie ollut rapu
annetaampa olla, me ollaan goldien kanssa kumpikin tahoillamme varattuja...Eli ton mukaan kannattaa yhtyä rapunaisten kanssa, eikös Goldie ollut rapu
Yeah, mee too..ehkä mää sittenkin olen kauris
Eli ton mukaan kannattaa yhtyä rapunaisten kanssa, eikös Goldie ollut rapu
Nih, yksi kauris riittää.annetaampa olla, me ollaan goldien kanssa kumpikin tahoillamme varattuja...
Ei me ny mitään yhdytä.yhtykää te vaan|O
Nih, ne on vääräuskoisia eikä tee niinkuin horoskooppi käskee. Paitsi Goldie, kun mies on myös kauris.Ei me ny mitään yhdytä.
Niinkin voi käydä, että asiat on ihan selviä kun aamuun pääsee.Nyt täytyy mennä nukkumaan. Ilta kuluikin rattoisasti lapsen ip-hoitopaikkaa pohtien ja järjestäen. Tuhat asiaa pyörii päässä, ehkä ne yöllä asettuu uomiinsa ja aamulla herätessä kaikki on selvää.
Pitkäkattoinen ruotsalainen urheiluautokultakummelin pahiksilla näkyy olevan Volvo
on takaveto mutta pikkusen uutuuttaan jäykkä
ainuva että urheiluauttossa pitäs olla vähintään kuuspyttynen konePitkäkattoinen ruotsalainen urheiluauto
Kuuluisa kermanvärinen hau joka pelotteli auttomiehiäainuva että urheiluauttossa pitäs olla vähintään kuuspyttynen kone
niinku siinä hau auttossa
mutta ei merimaissa sijainneessa Oulun kaupunkissa johon Kummun Kallella ei ollu mittään assietaKuuluisa kermanvärinen hau joka pelotteli auttomiehiä
Mie oon vesimies
Mä olen rapu.
en uso, näytät epäilyttävästi naiseltaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30342795:Mie oon vesimies
:wave:kuka tulee kaluttaa multa tajun kankaalle...heti tossa kummelin jälkee.
Tähän voisi lohkaista jotain osuvaa tuon horoskoopin kohdalta .en uso, näytät epäilyttävästi naiselta
no lohkasee vaan ihan reippaastiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30342809:Tähän voisi lohkaista jotain osuvaa tuon horoskoopin kohdalta .
:wave:
onks sulla tarvittavat kalut kondiksessa?
Mie ujo tyttö sellasii arvaa kuiteskaan :ashamed:.no lohkasee vaan ihan reippaasti
jeps:wave:
onks sulla tarvittavat kalut kondiksessa?