The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Porukoille oli tulossa tänään joku äijä korjaamaan jääkaappia ja sovittiin iskän kans et mä meen sinne päivystämään sitä kahden ja neljän välille. Ajattelin mennä hyvissä ajoin jos se tuleekin etuajassa. Klo 13 parkkeerasin pihaan ja samalla sekunnilla soi puhelin että "ei ne saanutkaan sitä varosaa tälle päivälle, niin ei sun tarttekaan mennä..." No, tulipa sitten tehtyä reilun sadan kilsan huviajelut sitten.
kiva..
 
Ehe-ehe, toi leijona on väärin! Ei meidän mitään tarvi kysellä, me TIEDETÄÄN että me ollaan mahtavia.
Ei noi mee horoskoopeittain vaan ammateittain.

Mitä eri alan ihmiset toteavat rakastelun tai sen yrityksen jälkeen:

Lääkäri - Tämä on tällä selvä. Voitte pukea.
Mäkihyppääjä - Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.
Maanviljelijä - Minähän sanoin ettei tämä onnistu ilman tukea.
Rallikuski - Väärä kumivalinta pilasi kaiken.
Jääkiekkoilija - No, minä vain roiskaisin sinnepäin ja tälläkertaa sattui menemään sisään.
Jääkiekkoselostaja - Mitä ihmettä tapahtui? Onko se siellä? Oli kyllä... sekava tilanne, vaikea sanoa mitään!
Jääkiekkovalmentaja - Meidän pitää saada liikettä lisää. Tässä on vielä paljon opittavaa.
Formulakuljettaja - No, ei sille mahda mitään, että vehkeet pettävät.
Hiihtäjä - Väärä voitelu.
Huippu-urheilija - Kun ei jaksa, niin ei jaksa...
Juristi - Asia salainen, suljettujen ovien takana, ilman tunteita
Markkinoija - Eikä tässä vielä kaikki...
Olympiaurheilija - Tottakai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu!
Pesäpalloilija - Eikös me näin sovittu...
Formulaselostaja - Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota meiltä kukaan pois!
Poliitikko - Minä en ole tehnyt mitään! Olen järkyttynyt tuollaisista syytöksistä. Tämä on selvä ajojahti minua kohtaan.
Jalkapalloilija - Kyllä tuollaisesta paikasta on jo pakko pistää sisään!
Poliisi - Ei tämä patukka auta, täytyy ottaa järeämmät aseet esiin...
Insinööri - En minä tätä kyllä näin suunnitellut.
Portsari - No, yritetäänpä sitten ensikerralla uudestaan.
IT-ammattilainen - Kyllä se EILEN vielä toimi...
Koripalloilija - Eka yritys meni ohi, mutta onneksi toisella jo osui.
Apteekkari - Kenenkä vuoro oli seuraavana?
Rockmuusikko - Okei, nyt kaikki mukaan!
Golfari - Onko nyt minun vuoro?
Hammaslääkäri - No niin, voit laittaa suun kiinni ja nielaista välillä.
 
kahvikirahvi
Mitä sää pitkäkaula oot sille puhelinmyyjälle sanonut kun itkemään oot sen saanut?
En mitään erikoista, se tais olla vaan herkkä tapaus.

Meni hermot kun se ei tajunnut että jos oon pari kuukautta aiemmin lopettanut tilauksen niin en aio tilata sitä uudestaan. Eikä se tajunnut sitäkään että opiskelevalla yyhoolla on rahalle tähdellisempääkin käyttöä kuin tilata Aku Ankkaa jota mulla ei tuu luettua ja aiemman tilausken vuoden lehdet oli (ja on edelleenkin lukemati). Sitten se keksi josko mun lapsi tykkäisi lukea. Muuten ihan hyvä, mutta kolmivuotiaat harvoin vielä lukee yhtään mitään. Mutta olisinhan mä ovinut tilata sen etukäteen odotellen että lapsi oppii lukemaan!
Sitten kun kysyin mistä mun salainen puhelinnumeroni on päätynyt niiden soittolistalle, ärsyynnyin sen hätääntyneeseen änkytykseen ja käskin melko kiukkuisena poistaa numeroni sieltä soitettavien listalta, ja kertoa terveisiä että auta armias jos vielä yksikin puhelu tulee Aku Ankan merkeissä niin tuun linjoja pitkin paikan päälle antamaan vähän palautetta.
 
Ei noi mee horoskoopeittain vaan ammateittain.

Mitä eri alan ihmiset toteavat rakastelun tai sen yrityksen jälkeen:

Lääkäri - Tämä on tällä selvä. Voitte pukea.
Mäkihyppääjä - Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.
Maanviljelijä - Minähän sanoin ettei tämä onnistu ilman tukea.
Rallikuski - Väärä kumivalinta pilasi kaiken.
Jääkiekkoilija - No, minä vain roiskaisin sinnepäin ja tälläkertaa sattui menemään sisään.
Jääkiekkoselostaja - Mitä ihmettä tapahtui? Onko se siellä? Oli kyllä... sekava tilanne, vaikea sanoa mitään!
Jääkiekkovalmentaja - Meidän pitää saada liikettä lisää. Tässä on vielä paljon opittavaa.
Formulakuljettaja - No, ei sille mahda mitään, että vehkeet pettävät.
Hiihtäjä - Väärä voitelu.
Huippu-urheilija - Kun ei jaksa, niin ei jaksa...
Juristi - Asia salainen, suljettujen ovien takana, ilman tunteita
Markkinoija - Eikä tässä vielä kaikki...
Olympiaurheilija - Tottakai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu!
Pesäpalloilija - Eikös me näin sovittu...
Formulaselostaja - Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota meiltä kukaan pois!
Poliitikko - Minä en ole tehnyt mitään! Olen järkyttynyt tuollaisista syytöksistä. Tämä on selvä ajojahti minua kohtaan.
Jalkapalloilija - Kyllä tuollaisesta paikasta on jo pakko pistää sisään!
Poliisi - Ei tämä patukka auta, täytyy ottaa järeämmät aseet esiin...
Insinööri - En minä tätä kyllä näin suunnitellut.
Portsari - No, yritetäänpä sitten ensikerralla uudestaan.
IT-ammattilainen - Kyllä se EILEN vielä toimi...
Koripalloilija - Eka yritys meni ohi, mutta onneksi toisella jo osui.
Apteekkari - Kenenkä vuoro oli seuraavana?
Rockmuusikko - Okei, nyt kaikki mukaan!
Golfari - Onko nyt minun vuoro?
Hammaslääkäri - No niin, voit laittaa suun kiinni ja nielaista välillä.
Aijaa, ja ne jotka ei päässyt listalle ei harrasta seksiä ollenkaan :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä