Mun esikoinen on nyt 14v, jos seurais äiteensä jalanjälkiä, niin musta tulis mummi 36 vuotiaana
Mä oon kuvitellut sut yli viiskymppiseksi ko aina vaan jauhat miten oon niin vanha. Oon hämmentynyt :Omä olin 20 kun ensimmäinen syntyi. Kaikki meni melkein suunnitelmien mukaan, tarkotus oli että kun oon 40 kaikki lapset on omillaan ja asuntolainat maksettu. Oon 44 ja nuorin muuttaa kuulemma ensi keväänä
Sama juttu. 19 vuotta sitten mä olin 28.mää olin lähellä kolmeekymmentä kun esikoinen synty
Vähänkö tuntuu puolikkaan puolesta pahalta, sillä on vaan yksinkertanen mummo :|Mä olen hirveen nuori.
Mut mun toinen pikkusysteri on tosi vanha. On jo nelinkertainen mummo.
Mä olen neitsyt
Mä olen rapu.
nou hätä, kyllä mä näytän yli viiskymppiseltä :xmas:Mä oon kuvitellut sut yli viiskymppiseksi ko aina vaan jauhat miten oon niin vanha. Oon hämmentynyt :O
Ehe-ehe, toi leijona on väärin! Ei meidän mitään tarvi kysellä, me TIEDETÄÄN että me ollaan mahtavia.
Mä olen rapu.
eiks sullakaan oo mukulii :OOllaanko mä ja tinku ainoat lapsettomat täällä.
Mies on kauris.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30342427:Mä olen neitsyt
On mulla noita jalattomia ja sit noita, joilla on puolestaan kahdeksan jalkaa.eiks sullakaan oo mukulii :O
Mun mies on Vaaka ( juu tää tapailu on muuttunu jo vakavaksi )Mies on kauris.
Onks ne tullut ulkönäöllisesti suhun vai mieheen?On mulla noita jalattomia ja sit noita, joilla on puolestaan kahdeksan jalkaa.
Tykkäisin jos voisin!Ehe-ehe, toi leijona on väärin! Ei meidän mitään tarvi kysellä, me TIEDETÄÄN että me ollaan mahtavia.
nou hätä, kyllä mä näytän yli viiskymppiseltä :xmas:
No ei mee tasan. Mua luultu alle 30v.
Mua luultiin muuten kesällä kolmikymppiseks.