HEIII! :kiss:
nyt kyllä tuut takas kun mieles tekee kuitenkin. ja hiton äpäri,on sulla siellä taas...
pistin taustalle soimaan,kuulostaa hyvältä.
HEIII! :kiss:
tulee teiniajat mieleen...pöllin veljen kasetin ja nauhotin salaa...ja tätä biisiä kelasin eestaas
Tegan and Sara - Nineteen (Live) [Get Along DVD] - YouTubeHEIII! :kiss:
nyt kyllä tuut takas kun mieles tekee kuitenkin. ja hiton äpäri,on sulla siellä taas...
pistin taustalle soimaan,kuulostaa hyvältä.
ei sua näkynyt vaikka teilläpäin olin tänään.tulee teiniajat mieleen...pöllin veljen kasetin ja nauhotin salaa...ja tätä biisiä kelasin eestaas
Arvostaiskohan se jos linkittäisin tän sille facebookkiin?
miten sä niin sokee olit :stick:ei sua näkynyt vaikka teilläpäin olin tänään.
jaettu ilo on paras iloTegan and Sara - Nineteen (Live) [Get Along DVD] - YouTube
Ämpäri ny on aina ollu vähän tommonen. Mä olisin varmaan saanut sen syövän ellen olis joutunu repeämään tolle sen ylämäelle, en kyllä haluais tietää missä jamassa asiat on sitteko pohjalle joutuu Halusin vaan jakaa tämän tiedon jonkun kanssa, en oo oikeasti aikoihin saanu noin hyviä nauruja mistään
Se oli varmaan niin häikäistynyt eräästä kirahvineidosta jonka se kohtasi joku päivä takaperinmiten sä niin sokee olit :stick:
:OSe oli varmaan niin häikäistynyt eräästä kirahvineidosta jonka se kohtasi joku päivä takaperin
Varo ettei lennä kärpäsiä suuhun!
ei täällä oo kärpäsiä:stick:Varo ettei lennä kärpäsiä suuhun!
Voihan niitä aina jostain ilmantua, jos ne haluaa tulla sun suuhun.ei täällä oo kärpäsiä:stick:
kyllä ei kärpäset mun suuhun tule!Voihan niitä aina jostain ilmantua, jos ne haluaa tulla sun suuhun.
Sitte ei kannata tollain leukaa roikottaa lattialla astikyllä ei kärpäset mun suuhun tule!
mitään lattialla asti :vampire:Sitte ei kannata tollain leukaa roikottaa lattialla asti
Mut ei kerrota kellekkään rassattiinko sillä visiitillä muutaki ko autoaei kai pienestä autoremontista kannata silmään tökkiä
Mulle kävi toissapäivänä semmonen moka et nukahdin päikkäreille sillä aikaa ko lapseni kävi isommalla hädällä vessassa. Heräsin kun sieltä kuulu varovainen huhuilu että "äitiiiii, joko sä tuut pyyhkimäään.." Raukka oli ainakin parikymmentä minuuttia nököttänyt siellä pöntöllä. Hups :ashamed:Voi teitä taas.
Töissä oli tänään ihan maanantai..sekä miulla että muutamalla muullakin työkaverilla. Tuli tehtyä yks jos toinenkin moka, ei mitään vakavaa vaan semmosia mille sit naurettiin koko porukka.
mulla on vahva tunne siitä miten muut kuvittelevat tän remontin menneen =)Mut ei kerrota kellekkään rassattiinko sillä visiitillä muutaki ko autoa
Pikasestihan se tuli vedettyämulla on vahva tunne siitä miten muut kuvittelevat tän remontin menneen =)